וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתרגשת מהחיים החדשים": קארדי בי מאשרת את הפרידה מאופסט

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 10:17

אחרי שהראפרית קארדי בי ובן זוגה אופסט הורידו עוקב אחד לשנייה, זה היה רק עניין של זמן עד שנקבל את האישור הרשמי מאחד מהם. הכוכבת חשפה שהיא רווקה כבר תקופה וגם סיפרה למה היא הכי מחכה בסגנון החיים החדש שמצפה לה. וואלה! סלבס בוי ביי

הראפרית קארדי בי הכינה את הקרקע בשבוע שעבר (ג') לחשיפת הפרידה ממי שהיה בן זוגה ואב ילדיה, קולצ'ר בת החמש ו- וויב בן השנתיים, אופסט. למרות שמערכת היחסים שלהם לא הייתה מי יודע מה יציבה, אחרי הורדת העוקב המשותפת של השניים היה מובן שמדובר בדבר חריג.

הראפרית עלתה לשידור חי בחשבון האינסטגרם שלה אתמול (ב') ועשתה סדר בכל המצב: "אני רווקה כבר איזה דקה, אבל אני לא מפחדת, אני פשוט לא יודעת איך להגיד לעולם, בפעם הקודמת שעליתי ללייב רציתי לספר לכם אבל שיניתי את דעתי. היום היה כאילו סימן משמיים, אני רוצה התחלה נקייה ל- 2024, שתהיה פתוחה. אני לא יודעת אני מתרגשת לקראת החיים החדשים שלי".

אופסט מצידו העלה עוד לפני כן מספר מסרים לסטורי: "נמאס לי להגן על אנשים אחרים... אני צריך לשים את עצמי במקום הראשון", וגם: "אתה יודע מתי מערכת היחסים כבר לא מתאימה", דברים שהוא כנראה לא היה אומר ביום הנישואים החמישי של השניים שהיה ממש בחודש ספטמבר האחרון.

כאמור השניים חגגו חמש שנות נישואים לפני שלושה חודשים בלבד, ולכבוד האירוע לא שכחה לשתף במילים יפות, רק חבל שהיו ללא כיסוי: "תודה רבה לך בייבי. תודה על הפרחים, על העצמה, ההגנה ועל זה שאתה אבא נהדר לילדים שלנו".

"אני אוהבת בך כל כך הרבה דברים. אני אוהבת את העובדה שאתה גבר בוגר שמספק את מה שצריך, שמגן ועוזר לשנינו לגדול. ועל זה שאתה יכול להתמודד עם הפה שלי, הגישה שלי, הביטחון שלי, החולשות שלי ועם כל התחת הזה", כתבה הראפרית בזמנו על סרטון זרי הפרחים המוגזמים שקיבלה ממנו.

למרות המחווה המרגשת והעובדה שהם באמת החזיקו כל כך הרבה זמן יחד, זה לא היה מסע קל בלשון המעטה. בחודש יוני האחרון לדוגמה, אופסט האשים את קארדי על כך שבגדה בו עם גבר אחר, והיא בתגובה פרסמה שיר שיידי במיוחד בחשבון הטוויטר שלה: "קודם כל, אתה לא יכול להאשים אותי בכל הדברים שאתה יודע שאתה בעצמך אשם בהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"אני רואה שקל לך להפיל את כל האשמות עליי מותק". אם זה לא הספיק, היא פנתה ישירות למעריצים והוסיפה: "תקשיבו, אל תשימו לב לאיש הזה, כולם". מה שלא ממש מתאים לדברים שאמרה בעבר לראיון ב- The Morning Mash Up אבל נראה שעקביות זה גם ככה לא הצד החזק שלהם.

"אנחנו אנשים מאוד שונים, יינג ויאנג על אמת, אני חושבת שזה גם מה שגורם לנו לעבוד.אבל יש דבר אחד ששנינו אוהבים וזה משפחה, אנחנו מערכת התמיכה אחד של השנייה. אני יודעת שהוא מגבה אות ב- 100% ואני מגבה אותו ב- 100%", הרימה אז לאקס הלא יציב.

וואלה! סלבס ניסתה לבגוד באקס שלה אבל אף אחד לא היה מעוניין.

  • עוד באותו נושא:
  • קארדי בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully