וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינגל בדרך: קארדי בי ובעלה הורידו עוקב

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 10:02

מערכת היחסים הסוערת בין הראפרית לבעלה אופסט ממשיכה לספק סיפורים לאתרי הרכילות, כשהפעם מדובר בטריק הכי שחוק בספר: הסרת עוקב באינסטגרם, השחרות הדדיות וכל מה שוואלה! סלבס אוהבת ביום סגריר

קארדי בי אופסט גאלה פרה-גראמי. GettyImages
אז לא? קארדי בי ואופסט/GettyImages

בחודש ספטמבר האחרון קארדי בי ואופסט חגגו יום נישואים במפגן שכלל אלפי ורדים, מתנות יוקרתיות ומילות אהבה משתפכות ברשתות החברתיות. אבל כמו שכולנו יודעים, בטח כאן בישראל, חודש ספטמבר הוא היסטוריה רחוקה ואם לשפוט לפי ההתפתחויות האחרונות, כך גם מערכת היחסים של צמד הראפרים.

Page Six דיווח כי בני הזוג הסירו עוקב באינסטגרם באופן הדדי. קארדי מיהרה להעלות שורה של סטוריז ולמרות שלא ציינה באופן מפורש כלפי מי הם מכוונים, לא קשה לנחש. "נמאס לי לגונן על רגשות של אנשים אחרים. הגיע הזמן שאשים את עצמי במקום הראשון", כתבה.

אופסט מצידו העלה לסטורי תמונה של אל פאצ'ינו מתוך הסרט פני צלקת, עם הכיתוב "מי מחבר דברים? אני! על מי אני סומך? על עצמי!".

קארדי בי. אינסטגרם, צילום מסך
קארדי בי/צילום מסך, אינסטגרם

בני הזוג נישאו בשנת 2017 והביאו לעולם שני ילדים: קולצ'ר בת החמש ו-ווייב בן השנתיים. בחודש יוני האחרון אופסט האשים את קארדי בבגידה והתייחס לנושא, איך לא, בחשבון האינסטגרם שלו. הראפרית הכחישה את הדברים ואמרה "אתה לא יכול להאשים אותי בדברים שאתה בעצמך עשית. אני רואה כמה נוח לך להפיל את כל האחריות עלי. אני קארדי בי, אני לא יכולה לשכב עם כל אחד. אני לא עוד אדם אנונימי".

וואלה! סלבס חגגה יום נישואים על מדרגות הרבנות. זה לוקיישן הבכי החביב עליה בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • קארדי בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully