וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארדי בי חושפת את המתנה שקיבלה מאופסט ליום הנישואים שלהם

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 14:25

לא כולם האמינו בזוגיות של צמד הראפרים קארדי בי ואב ילדיה אופסט, אבל השניים מצליחים להחזיק יחד כבר חמש שנות נישואים. לכבוד המאורע המרגש, הראפרית התעוררה לבוקר יום נישואים קסום במיוחד עם הפתעה גרנדיוזית. וואלה! סלבס אבנים מהירח

הזוגיות של הראפרית קארדי בי עם בעלה הראפר אופסט הייתה מלאה בעליות ומורדות לאורך השנים, אך לבסוף נראה שהם תמיד משלימים. בצורה כזו או אחרת הם הצליחו לשמור על הנישואים שלהם במשך חמש שנים, והביאו לעולם שני ילדים ביחד, קולצ'ר בת החמש ואחיה הקטן וואיב (Wave) בן השנתיים.

לכבוד חגיגות יום הנישואין המרגשות, דאג הראפר לסדר כמות מרשימה מאוד של ורדים ורודים שתפסו את רוב החלל הענק של החדר. את המחווה המקסימה העלתה קארדי בסרטון לחשבון האינסטגרם שלה ולא שכחה לפרגן לבן הזוג הדואג: "תודה רבה לך בייבי. תודה על הפרחים, על העצמה, ההגנה ועל זה שאתה אבא נהדר לילדים שלנו".

"אני אוהבת בך כל כך הרבה דברים. אני אוהבת את העובדה שאתה גבר בוגר שמספק את מה שצריך, שמגן ועוזר לשנינו לגדול. ועל זה שאתה יכול להתמודד עם הפה שלי, הגישה שלי, הביטחון שלי, החולשות שלי ועם כל התחת הזה", המשיכה הראפרית בברכה המרגשת.

"הדבר שאני הכי הכי הכי אוהבת בך זה שאתה לומד אותי ותמיד שם לב לדברים שאני אוהבת, מהצבע האהוב עליי, המותגים האהובים עליי ועד האוכל האהוב עליי. אני אוהבת את זה שאתה אוהב את הפרטים הקטנים כמוני, כי זה תמיד הדברים הקטנים שגורמים לי לחייך או שגורמים לי לדפוק את הראש בקיר. יום נישואים שמח לנו", חתמה לבסוף.

לא מזמן, בראיון ב- The Morning Mash Up סיפרה קארדי על מערכת היחסים שלה עם אופסט שאולי מסביר כמה דברים: "אנחנו אנשים מאוד שונים, יינג ויאנג על אמת, אני חושבת שזה גם מה שגורם לנו לעבוד. אבל יש דבר אחד ששנינו אוהבים וזה משפחה, אנחנו מערכת התמיכה אחד של השנייה. אני יודעת שהוא מגבה אות ב- 100% ואני מגבה אותו ב- 100%".

וואלה! סלבס קיבלה ליום הנישואים האחרון שלה בקשת גירושים במתנה.

  • עוד באותו נושא:
  • קארדי בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully