וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה על חטא: בן הזוג של קארדי בי מודה ששיקר שבגדה בו

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 13:58

לא ברור איך יכל לשקר בן זוגה של קארדי בי, הראפר אופסט על כך שאם ילדיו בגדה בו, אבל לפחות הוא יודע להודות באמת, גם אם זה באיחור של יותר מחודש. וואלה! סלבס בעיות אמון

זאת לא פעם ראשונה שאור הזרקורים מכוון ליחסים של הראפרית קארדי בי ובן זוגה, הראפר אופסט. שמועות על בגידות רצות כבר שנים ואפילו הם כבר לא ממהרים להרגיע את הרוחות, וזה אולי מה שמסביר את האיחור בתגובתו של הראפר להסדיר את השמועה על הבגידה של אשתו, שהוא בעצמו הצית בסוף חודש יוני האחרון.

בראיון להסכת Way Up סיפר אופסט את האמת סביב סיפור הבגידה של קארדי, ובחר לפתוח ולציין שיש לה: "פה גדול" בזמנים של כעס: "הייתי מאוד שיכור באותו הלילה, שתיתי קצת טקילה. רבנו ואמרתי לה 'תראי את זה'", ופרסם שהיא בוגדת בו.

הוא הוסיף שהוא לא הרגיש צורך לתקן את השמועות כי הוא מחק את הפוסט המקורי: "בסופו של יום, האנשים האלה לא יודעים מה קורה איתנו באמת. הם תמיד תוקפים, וזה יהיה שקרים גמורים". את הנושא הוא חתם בכך שסיפר שהוא כבר התרגל לדיבור של הראפרית: "אם יש לך אישה ניו- יורקרית, אתה יודע שיש לה פה של פיטבול". האם הוא התכוון לכלב או ל- Mr. worldwide?

קארדי בי ואופסט התחתנו בספטמבר של שנת 2017, בערך שנה אחרי שהתחילו לצאת. הקשר שלהם ידע לא מעט עליות ומורדות כשקארדי הספיקה להגיש בקשה לגירושים ולהתחרט כבר יותר מפעם אחת, אחרי שגילתה על בגידותיו של הראפר, שגם הופצו ברשתות החברתיות.

למרות רכבת ההרים הרגשית שנקראת הזוגיות שלהם, השניים הצליחו לא לשנוא אחד את השנייה מספיק זמן והביאו לעולם שני ילדים משותפים: קולצ'ר בת החמש שידועה בפינוקים שזוכה לקבל מאמה, ואחיה הקטן וואיב (Wave) בן השנתיים.

וואלה! סלבס פחות מסתדרת עם רכבות הרים, בעיקר כי החגורה של המתקן אף פעם לא נסגרת עלייה.

  • עוד באותו נושא:
  • קארדי בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully