וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב האקסים: קארדי בי ובעלה לשעבר יתחרו ראש בראש על אהבת הקהל

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 12:54

רק לא מזמן אישרה הראפרית קארדי בי את הפרידה מבעלה לשעבר, הראפר אופסט. עכשיו, הם הולכים להתחרות אחד בשנייה בקרב על אהבת הקהל בשתי הופעות נפרדות שיתקיימו באותו היום ובאותה השעה. וואלה! סלבס מאני מובס

על אף שהכתובת כבר הייתה על הקיר בעקבות הורדת העוקב ההדדית, רק בשבוע שעבר (ג') עלתה הראפרית קארדי בי ללייב בחשבון האינסטגרם שלה ואישרה באופן רשמי את הפרידה מבעלה לשעבר, הראפר אופסט, שהוא גם אב ילדיה: קולצ'ר בת החמש ו-ווייב בן השנתיים.

כשכל הסיפור הזה ברקע ומצב הסכמי הגירושים והמזונות עוד לא ידוע, השניים מתכוננים בכלל להופעה בערב השנה החדשה הקרב ובא. שניהם מתכננים להעלות על במות קרובות באותה השעה ובאותו המקום, מלון ה- hip Fountainbleu, אך באולמות שונים ונפרדים. השאלה הגדולה היא להופעה של מי יגיעו יותר אנשים?

בשידור החי בו הודיעה על הפרדת הכוחות, הבהירה הראפרית את טיב היחסים של זוג ההורים וגם שיתפה בציפיות שלה להמשך: "אני רווקה כבר איזה דקה, אבל אני לא מפחדת. אני רוצה התחלה נקייה ל- 2024, שתהיה פתוחה. אני לא יודעת אני מתרגשת לקראת החיים החדשים שלי".

מערכת היחסים של השניים אף פעם לא הייתה ידועה בתור דבר יציב, רק בחודש יוני האחרון הואשמה קארדי על ידי הראפר בך שהיא בגדה בו ובתגובה היא העלתה שיר עם מסר מאוד ברור בחשבון הטוויטר שלה: "קודם כל, אתה לא יכול להאשים אותי בכל הדברים שאתה יודע שאתה בעצמך אשם בהם". לאחר מכן הוסיפה בראיון עבר: "אני רואה שקל לך להפיל את כל האשמות עליי מותק. תקשיבו, אל תשימו לב לאיש הזה", אמרה.

וואלה! סלבס נפרדה מבן הזוג שלה כדי להבין את השירים של טיילור סוויפט בצורה עמוקה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • קארדי בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully