וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכלה שנה וקללותיה: הסלבס מסכמים את 2023 ופותחים שנה חדשה

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 14:33

אירועי השנה החדשה נחגגו אמש ברחבי העולם, אבל בישראל מטבע הדברים מי שבחר לחגוג הסתפק הפעם בחגיגות צנועות יותר בעקבות המצב. ובין אם בחרו לבלות או לא, הסלבס מהביצה המקומית לא פספסו את ההזדמנות לסכם את השנה החולפת כמיטב המסורת. וואלה! סלבס מטח חצות

יירוטים בחצות בגוש דן, 1 בינואר 2024/תיעוד ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

שנת 2023 תזכר כאחת השנים הקשות שחווינו כולנו במדינת ישראל, כך שאין ספק שהרף עבור 2024 לא גבוה במיוחד. את חגיגות השנה החדשה פתחנו כולנו עם האירוע שהכי מאפיין את התקופה האחרונה, מטח טילים שהזכיר למי שלרגע ניסה לשכוח את המצב שאנחנו נמצאים בו.

על אף שרובנו בחרנו שלא לחגוג השנה, בטח שלא באירועים מנקרי עיניים, רבים מאיתנו לא פספסו את ההזדמנות כן לסכם את השנה החולפת ולאחל איחולים לקראת השנה החדשה, וכך גם כוכבי הביצה שהציפו את הרשתות החברתיות בסיכומי השנה שלהם.

מי שפתחו בצורה אופטימית במיוחד את שנת 2024 הן הזמרת מאיה בוסקילה, שזכתה להצעת נישואין מרגשת בחצות מבן זוגה שאולי שלוים, ומאיה נוספת, המגישה מאיה בצלאל, שקיבלה לעולם רגע לפני שהסתיימה השנה את בנה השלישי. בסטורי מרגש שהעלתה בצלאל לעמוד האינסטגרם שלה היא כתבה: "2023 ברגע האחרון הצלחת להפתיע לטובה", בצירוף תמונת ידו של הרך הנולד אוחזת באצבע שלה.

מאיה בצלאל אמא בפעם השלישית. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה בצלאל אמא בפעם השלישית/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעברה השנה שנה לא פשוטה לא רק במישור הלאומי, אלא גם באישי, היא השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר, ששיתפה בחודשים האחרונים על טיפולי הפוריות הקשים שמשפיעים עלייה ועל ההפלה שעברה בחודש יולי האחרון.

בפוסט שהעלתה כתבה: "שנת 2024 נפתחת. הסתכלתי על התמונות האלה כמו שאני מסתכלת בתמונה הראשונה על שיה הבת של יהב חברי ז"ל שנרצח ושל שי לי הגיבורה שברחה מהמחבלים… בתמונות סיכום של השנה יש הלוויות וגיבורים שפגשתי ששרדו כדי לספר. אני מרגישה שיש כל כך הרבה אנשים שהיו צריכים להיות פה . כל כך הרבה ריק, כל כך הרבה אבל וכל כך הרבה כאב.. איזה חורבן, מרגישה כאילו הגיעה שריפה ושרפה לנו הכל"

"אבל אני אוחזת בה תינוקת בת חודש שהכל עוד לפניה. מנסה רגע בשביל עצמי להזיז את הפוקוס ואז אני רואה פה אהבה ואוו כמה אהבה, כמה געגועים שיה החיים שלה רק מתחילים היא עוד לא יודעת כלום… יכול להיות שזה באמת כמו בשריפות? פעם מזמן קראתי שבספארי באפריקה עושים שריפות בכוונה-כי הדשא גבוה גבוה מדי ואז הכל נשרף והופך לאפר ושחור ולאט לאט צומח דשא חדש וחזק יותר והפריחה גדולה יותר ולחיות קל יותר להסתובב וגם לתושבים"

"אז אולי גם אנחנו נשרפנו, ואי אפשר לומר שהדברים קורים לטובה, זה לא המקרה. אבל אני רוצה להאמין שאולי נצמח מזה שאולי אנחנו פונים לחוזק ולאהבה. האמת שאני לא יודעת. האמת שאני מתגעגעת מדי לאנשים שחסרים אבל 2024 אני רוצה להאמין אפילו קצת שאולי תביאי איתך ניסים וגשמי ברכה. בשורות טובות לכם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כוכבת נוספת שהשנה הזו הייתה עבורה מטלטלת במיוחד היא עומר נודלמן, שרק לפני פחות משבוע שיתפה כי היא ובן זוגה החליטו להפרד ולבטל את האירוסין והחתונה המתכוננת. בפוסט שהעלתה אתמול
כתבה: "היום בערב אני אחגוג עם חברים את השנה החדשה, ליהנות ולצחוק זה חלק מהחיים עצמם. באותה נשימה גם כשאנחנו חוגגים את השנה החדשה, יש חובה שהמחיר הכבד במלחמה הזאת הותיר לנו. הוא הותיר לנו את החובה לא לשכוח שאחים אנחנו, לא לשכוח את החטופים שנשארו בעזה ולא יכולים לחגוג איתנו".

"הותיר לנו גם את החובה לדאוג שהאובדן של הנופלים לא יהיה לחינם. את החובה להישאר מאוחדים וחזקים כמו שידענו להיות בשעות הכי קשות, גם בשנה הבאה. שתיהיה לנו שנה טובה יותר מהקודמת , אמן".

מי שבדרך כלל רגילה לחגוג בגדול והחליטה השנה לוותר על המסיבות היא מפיקת האירועים אירית רחמים, ששיתפה בתחושות גם היא בפוסט שהעלתה: "בכל שנה בשעה הזו, אני כבר יודעת בדיוק מה אני הולכת ללבוש למסיבת הסילבסטר. תמיד זה מלא בנצנצים, באיפור בוהק, עקבים, כל מיני מרצ'נדייז המסמלים את המעבר המרגש לשנה האזרחית החדשה".

"הסלוגן שלי בחיים הוא לחגוג בענק. לייצר סיבה למסיבה. למנף כל אירוע קטן לחגיגה ענקית וצבעונית. השנה הזו הסילבסטר מרגיש לי אחר. ריק. מיותר. לא מתאים. לא שלנו. זה לא שאני מוותרת על הכוונה לחגוג את החיים. להיפך. אני חוגגת את החיים, ומודה על כל יום ועל כל רגע . אבל עבורי כרגע, מרגיש לא אמיתי ולא נכון לחגוג במסיבות ענק, כשיש לנו 129 אחים בשבי. כשיש כמעט 1500 משפחות בישראל שאיבדו את היקר להן בחודשים האחרונים".

"אני בוחרת לציין את השנה האזרחית החדשה עם תפילה שהשנה הזו תביא איתה ריפוי אמיתי ללב שלנו, לעם שלנו, לעתיד של הילדים שלנו. בע"ה, מתפללת ש2024 תביא איתה סיבות אמיתיות לשמוח. שנראה את החטופים שלנו בבית, שכל חיילי צהל יחזרו לשלום , בריאים בנפשם ובגופם. שהחברה הישראלית תמצא את הדרך להיות מלוכדת, דרך ההבנה מה יש לנו במשותף, ולא דרך כאב הפרדה. השנה הזו נתנה לכולנו שיעורים חשובים. שנדע לצמוח ולגדול מתוך השיעורים האלו לימים יפים יותר. ושנבחר בחיים, בשמחה ובביחד".

אם היינו צריכים להמר מי הולכת להיות אחת מהכוכבות הגדולות ביותר השנה ולככב בכל השקה וקמפיין זו ללא ספק הייתה סתיו קצין, שהייתה לדיירת הכי בולטת בעונה האחרונה של האח הגדול. אבל כפי שלמנו כולנו, ציפיות ומציאות לחוד, והמלחמה שהחלה בסמוך לסיום העונה של הריאלטי טרפה כמובן את הקלפים והזיזה הצידה את כל מה שהתעסקנו בו רק לפני כמה חודשים.

בפוסט הסיכום שהעלתה קצין היא כתבה: "2023 ביי ביי. איך אני בכלל מתחילה לסכם אותך? אם אתחיל מהסוף הרי שכולנו כבר לא נהיה אותו דבר לעולם, הכאב והבכי שהפכו לשגרה שלא מתרגלים אליה ימשיכו ללוות אותנו לאורך זמן רב, אולי אפילו לתמיד. זאת הייתה תקופה עמוסה בלי שניה לנשום ואז מצאתי את עצמי בתחילת מאי מגשימה חלום של שנים ונכנסת לבית האח הגדול".

"ההשתתפות בתוכנית הייתה חוויה חזקה ועוצמתית שהעבירה אותי מסע גדוש ועמוס לטוב לרע, התמודדות עם קשיים בעיקר חברתיים, אובדן פרספקטיבה, המון רגעים של אור וגם כאלה של חושך וגרמה לי להעריך את עצמי יותר ולהבין שאני הרבה יותר חזקה ממה שחשבתי ולהמשיך ללכת בדרך שלי ופשוט להיות אני".

"כשיצאתי מהתוכנית קיבלתי חיבוק גדול מכולכם ואין מספיק מילים בעולם כדי לתאר עד כמה ריגשתם ושימחתם אותי ואני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם על זה. למדתי כשיצאתי מי חבר אמת ומי לא ולמדתי להעריך מחדש את האנשים הקרובים אליי, את ליאם ויהלי אהבות חיי, את אמא שלי החברים שלי ואת הצבא הורוד המטורף הזה שלא הייתי מודעת לקיומו בכלל".

"ואז הגיע ה7.10 השואה של שנות האלפיים, ומשם פתאום הגיעו תובנות חדשות, פרופרציות אחרות, הכל ניראה אחרת, הסיוט המתמשך הזה שנכפה עלינו לא קרוב להסתיים ואנחנו כולנו צריכים להיות הכי חזקים שאפשר ולדעת שבסוף בסוף, עוד יהיה פה יותר טוב. ולשנה החדשה אנחנו מחכים לחטופים שלנו !!!!".

מי שזכתה לפתיחת שנה מיוחדת היא אושיית הרשת הצעירה ליה נגה, שחגגה לפני כולנו את חגיגות השנה החדשה באוסטרליה, לצד בן זוגה נת'ניאל בוזוליק שכנראה יזכר גם בהמשך כאחד מאנשי השנה שלנו כאן בשראל, אחרי שהגיע עם פתיחת המלחמה לארץ על מנת לסייע להסברה הישראלית. הכוכבת הצעירה העלתה סרטון רגעים שלה מהשנה החולפת וכתבה: "שנת 2023 הייתה אמורה להיות אחת השנים הטובות בחיי, אבל אי אפשר להסתכל אחורה על השנה הזו עם שום דבר מלבד כאב ועצב בגלל ה-7 באוקטוב, במיוחד כשעדיין יש בני ערובה שבויים בעזה. מאחלת ש2024 תיהיה מלאה באור ובשורות טובות. עם ישראל חי".

כוכבת צעירה נוספת שבחרה לסכם את השנה אבל בדרך קצת אחרת היא טיילור מלכוב, שרק לאחרונה חזרה אל האקס שלה נדב יחזקאל, שגויס גם הוא כמו לוחמים רבים למילואים: "שנת 2023 הייתה שנה מלאת שינויים עבורי , אבל לא באלי לסכם שנה או להתעכב על שום שינוי שעברתי חוץ מה7.10 היום ששינה מדינה שלמה ומשפחות שלמות", כתבה מלכוב בפוסט שהעלתה והוסיפה: "כל הסיכום שלי הוא רק מה-3 חודשים האחרונים, שהם החודשים הכי קשים שעברתי ועברנו כולנו כמדינה שלמה. לא להאמין ששנה אזרחית מתחלפת והחטופים שלנו עדיין לא בבית. שלושה חודשים שאנחנו העם הכי מאוחד שידענו אי פעם ואני מאחלת לנו להישאר ככה גם אחרי הניצחון וסיום המלחמה".

"כל אותם מלאכים שהלכו לרקוד ולא חזרו, אלה שקמו בבוקר לאכול ארוחת בוקר בפיגמה שלהם וכולם נרצחו בדם קר, הגיבורים שנפלו במלחמה הזו… כולם כבר לא יחזרו אבל מקווה וגם בטוחה שהמדינה תהיה ראוייה למה שעשיתם עבורנו. שכל החטופים יחזרו עכשיו עכשיו עכשיו !!!! אמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully