וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שלישית גלידונית: מאיה בוסקילה מאורסת לשאולי שלוים!

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 7:22

הזמרת קיבלה הצעת נישואים פלוס טבעת לכבוד השנה החדשה מבן הזוג שאולי שלוים, שצעיר ממנה ב-18 שנים וברור שהיא אמרה לו כן. וואלה! סלבס מברוק

מאיה בוסקילה שאולי שלוים. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב! מאיה בוסקילה ושאולי שלוים/צילום מסך, אינסטגרם

שנת 2024 תהיה נהדרת עבור מאיה בוסקילה, שקיבלה אמש (א') הצעת נישואים מבן הזוג שאולי שלוים, אחרי שנה וחצי של זוגיות פוטוגנית ודביקה.

שלוים, שצעיר מבוסקילה ב-18 שנים, בחר בערב החגיגי ביותר בשנה האזרחית כדי לשלוף טבעת נאה ולהציע לה להיות שלו לנצח. החתן המיועד העלה סרטון מההצעה המרגשת לעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "סוף סוף… כל היום אני בחרדות שהיא לא תגלה ובסוף הצלחתי במשימה. אהבת חיי אני שלך לנצח".

גם הכלה לעתיד העלתה תיעוד מרגש עם תמונה של השניים וכתבה: "ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד. אני מופתעת ומאושרת…. שנת 2024 התחילה יותר טוב ממה שציפיתי. עכשיו רק נשאר שהחטופים יחזרו לשלום והחיילים האהובים שלנו יחזרו לשלום הביתה ואז הכל יהיה מושלם מבחינתי. שאול שלי, אני אוהבת אותך אהבה טהורה".

בזמן שזו תהיה הפעם הראשונה של שלוים מתחת לחופה, בוסקילה הייתה נשואה פעמיים בעבר: בשנת 2011 היא נישאה למתן כהן, עמו הביאה לעולם את לני הקטן. השניים נפרדו כשנתיים לאחר מכן.

בשנת 2019 נישאה בוסקילה לעוזי אזולאי, אולם גם מערכת היחסים הזו לא החזיקה מעמד והם התגרשו (וחזרו ונפרדו) בשנת 2021. נקווה שבפעם השלישית אכן תהיה גלידה.

וואלה! סלבס קיבלה לשנה החדשה התפרצות של הרפס ודיכאון מז'ורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully