וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר: "חווה ניתוקים רגשיים, לא עובדת ולא מתקשרת"

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 11:48

השחקנית ואושיית הרשת הורידה בתקופה האחרונה פרופיל ברשתות החברתיות, ומיעטה לפרסם דברים כפי שהייתה רגילה בעבר. עכשיו היא משתפת על התקופה שעוברת עליה ומספרת על טיפולי הפוריות ותופעות הלוואי הקשות שהובילו אותה לנתק ולדיכאון

מאיה ורטהיימר מספרת על התקופה העוברת עליה/צילום מסך אינסטגרם

כל מי שנמצא ברשתות החברתיות ועוקב אחרי אושיית הרשת והשחקנית מאיה ורטהיימר רגיל לראות את הסטוריז השמחים בדרך כלל שלה, כשהיא מתעדת כמו אושיות רשת רבות את שגרת היום יום שלה ואת אסיה, הבת שלה ושל אסף זמיר שהספיקה גם היא לכבוש כבר את העוקבים.

גם במהלך תקופת המלחמה האחרונה ורטהיימר המשיכה לפרסם סטוריז שעסקו בין היתר בהסברה וגם בהעלאת המורל הלאומי, כולל פינת "רווקים במדים" שיזמה בעמוד שלה וגררה לא מעט תגובות ברשת לכאן ולכאן. אבל בשבועות האחרונים נראה היה שהיא מורידה פורפיל וממעטת לפרסם דברים בחשבונה, וכעת היא מסבירה מה הוביל לכך.

בסטורי שהעלתה אמש (שבת) לעמוד האינסטגרם שלה השחקנית סיפרה על התקופה העוברת עליה, בפן האישי ועל רקע המלחמה: "אני אנסה לקצר וגם האמת שזה מרגיש מטומטם לדבר על נפש ותופעות לוואי ודיכאון בתקופה שבה הכל מקבל פרופורציה אחרת", כתבה והוסיפה: "אני בתקופה שבה אני חווה ניתוקים ריגשיים ואני לא עובדת ולא מתקשרת עם חברי ומשפחתי וכן גם איתכם (זה לא קרה לי מעולם".

ורטהיימר המשיכה וסיפרה על טיפולי הפוריות שהיא עוברת, עליהם סיפרה גם בעבר, ועל תופעות הלוואי הקשות שנגרמו לה והובילו אותה לדיכאון: "אנחנו בימים הכי מורכבים ועצובים שאי פעם ידענו, אני לא צריכה להרחיב על זה. במקביל אני עוברת תהליך אישי של טיפולי פוריות והורמונים וקיבלתי כדורים שכנראה עשו לי מאוד מאוד רע וגרמו לי לסוג של דיכאון, למרות שזה משהו שהוא כאילו חיצוני. התופעות לוואי היו פשוט קשות מאוד והפסקתי לתקשר איתכם, עם המשפחה שלי, עם החברים שלי וגם עם עצמי".

מאיה ורטהיימר על התקופה. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר על התקופה/צילום מסך, אינסטגרם

"החלטתי לבוא לפה ולדבר מולכם כי אני מנסה לחזור לעצמי ולשגרה שלי. המונולוג הזה בשביל עצמי, אני מרגישה מוזר כל כך מוזר לפתוח את המצלמה ולדבר, חודש בערך לא עשיתי את זה והחלטתי שאני חייבת לעשות את זה כדי לנסות להרגיש כמו בן אדם טוב, זה חלק מהחיים שלי וזה עוזר לי, אתם עוזרים לי להרגיש אני, זה נשמע מגוחך אבל זה באמת קורה", שיתפה בפתיחות.

כאמור, ורטהיימר סיפרה בעבר על טיפולי הפוריות שהיא עוברת ושיתפה בקשיים ובכאבים. בתחילת אוקטובר היא העלתה סטורי בנושא וסיפרה: "לצערי הרב אני לא בהריון, שזה גם אגב גורם לי להגיד לעצמי 'למה אני חווה את כל החרא הזה של ההורמונים אם אני אפילו לא בהריון?!'. עוברים ימים מורכבים, גם מצחיקים, משוגעים".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully