וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל טבעי, את לא לבד": מאיה ורטהיימר משתפת על טיפולי הפוריות

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 15:40

השחקנית וכוכבת הרשת שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה על התקופה הקשוחה שהיא עוברת, ועל טיפולי הפוריות הלא פשוטים: "עוברים ימים מורכבים". וואלה! סלבס מחזקת

מאיה ורטהיימר מספרת על טיפולי הפוריות שהיא עוברת/צילום מסך אינסטגרם

השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר דיברה בעבר לא פעם על הקשיים שחוותה בדרך להריון עם בתה הבכורה שלה ושל אסף זמיר, אסיה. בחודש יולי האחרון חשפה שעברה הפלה, וכעת היא ממשיכה לשתף ברגישות על הקשיים שהם חווים בדרך להריון נוסף.

ורטהיימר העלתה סטורי לעמוד האינסטגרם שלה ובו סיפרה על התקופה המורכבת ועל השינויים ההורמונליים שהיא חווה, ועל ההשפעה שלהם על הגוף ועל מצב הרוח שלה: "לא הייתי פה בימים האחרונים. אני קצת שונה וקצת אחרת. זה קשור לשינויים הורמונליים. לצערי הרב אני לא בהריון, שזה גם אגב גורם לי להגיד לעצמי 'למה אני חווה את כל החרא הזה של ההורמונים אם אני אפילו לא בהריון?!'. עוברים ימים מורכבים, גם מצחיקים, משוגעים".

"קלטתי שאני בשנאה קשה שאני לא מכירה לגוף שלי, וזה קורה, זה בסדר. כל מי שנמצאת בתוך תהליך הורמונלי חווה את זה. למזלי יש לי עבודה מדהימה שאני נמצאת בה ומתנתקת מכל הדברים. הסיבה שאני עושה את הסטורי הזה הוא כדי להגיד לכל החברות שלי פה שחוות את זה, שזה מה זה בסדר שאנחנו ככה. כי כל היום אנחנו עושות קצת יותר, גם אם זה קשה, בדרך לחלומות שלנו. וזה חשוב".

בנוסף לסטורי העלתה השחקנית פוסט עם תיעודים מהטיפולים השונים שהיא עוברת וכתבה: "לצערי זה לא סרטון שמספר שאנחנו בהריון, אבל אני מאמינה ומתפללת שיבוא יום ואוכל להראות את הסרטון הזה לילד או הילדה שיהיו לנו ואני אהיה מאוד גאה ושמחה, המיץ יהיה שווה את הסחיטה".

היא הוסיפה וכתבה בצירוף לסרטון המרגש: "שלום לך מטופלת פוריות אהובה מה שלומך? איך את מרגישה? אני מאיה ויש לי הצעה: עכשיו כשאת לומדת להכיר את ההורמנים בגוף האשה, אני מציעה לעלון הזריקות הגשה קצת שונה. אולי אפשר שיהיה כתוב משהו בסגנון של: במהלך תקופת הטיפולים תרגישי את החיים בועטים ומאתגרים מכיונים שונים. יש מצב שיהיו לך סימנים כחולים על הבטן התחתונה וכמעט נפרדת מהבן זוג שלך ביומים האחרונים או התפטרת /דקרת את הבוסית שלך בעבודה".

"אז זה טבעי יא אהובה זה קשה אחושילנג ואת מרגישה בודדה? נו ברור, עוד איזו חברה שלך בהריון וזו עכשיו פרסמה תמונה של מקל עם שני פסים וציטוט קטן של "מצפים" איזה אושר להם אה? כוסעומו החיים. אז הכל טבעי, את לא לבד ויש לך דרך לא פשוטה שמבטיחה שהדבר הזה שיבוא לחייך יגיע למקום חזק יותר של פרופרציות וחוזקה ובעיקר אמא אוהבת ואדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully