וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר עברה הפלה: "הלב הפועם הקטן שבתוכי לא זז"

16.7.2023 / 16:51

השחקנית והמשפיענית חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שעברה הפלה, וכתבה על הרגעים הקשים שחוותה: "הלב הקטן והפועם שבתוכי לא זז. איזה שקט נורא". וואלה! סלבס חיבוק

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
כמה עצוב. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית ואושית הרשת האהובה מאיה ורטהיימר חשפה היום (א') שעברה הפלה לפני שבוע. ורטהיימר העלתה טקסט כואב לחשבון האינסטגרם שלה, וסיפרה על הרגעים הקשים שעברה.

"טוב אז מה כותבים? אני עצובה. ממש עצובה, זו האמת. הרגע הזה היום אצל סיווקי הרופא, כנראה שלא אשכח אותו לעולם. אני אוחזת בספר תהילים קטן בתוך הכיס ומוחצת אותו, מתפללת שוב ושוב
המסך מול העיניים. הכל שם" העובר שלנו היפה שגדל, הרחם. אבל התנועה הזו של ההיבהוב, הלב הפועם הקטן שבתוכי - הוא לא זז.

שקט, איזה שקט נורא. שקט שברור לכולנו. סיוויקי עוד לא פותח את הפה ואני אומרת את זה בקול:
אין דופק, מול הפרצופים הקפואים שלי ושל אסף וסיווקי מאשר. קפאתי כמו רובוט, הרגשתי את העיניים שלי שמנסות בכל הכח לא לתת לדמעות לזלוג החוצה. אני שומרת על קור רוח, מתלבשת, אסף רוצה לחבק אותי".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
אנחנו אוהבים אותך!/צילום מסך, אינסטגרם

מאיה המשיכה וכתבה על הימים שעברו עליה ועל אסף זמיר אחרי הגילוי: "עברו מאז החדשות האלה שש שעות. אני במיטה עכשיו עם בטן עגלגלה וגם ציצים עם סימני מתיחה קלים. אסף הלך לקנות לי אנטביוטיקה לגרידה מחר ואני כותבת פה, עדין קפואה כמו רובוט, לא רוצה להרגיש כלום כי כשאני מנסה לתת לעצמי זה כמו הדף של בום כזה גדול . זה כואב מדי.

אני כועסת ושונאת את הגוף שלי, כעס לא מוצדק כי אני גם גאה. ואני אוהבת אותך לביבה מתוקה שלנו. תודה על הימים המשוגעים האלה, שהרגשתי מוצפת אהבה וציפייה. כמה שמחתי שהגעת לחיינו. לא בא לי שניפרד, אין לי שעה ביום שלא פינטזיתי עלייך. זה היה כמו חלום. אני יודעת שכשהריון מפסיק מעצמו זה כנראה מצביע שמשהו לא היה תקין, וכנראה שזה המצב ושעדיף שתישאר רק בחלומות שלנו.

אבל אהבתי אותך באמת באמת, התגאיתי בך שאתה כזה מפתיע וכנגד כל הסיכויים ושברור שלא תעשה לנו חיים קלים, כי ככה יוצאים ילדים מתוקים עוד יותר. אבל לא. כמה זה פשוט, ככה הכאב חד יותר. תודה על מה שהיה ומה שיהיה. אני בטוחה ורוצה להאמין שזה חלק מהמסע שלנו להפוך להורים הכי טובים שיש ואנחנו מחכים לך נשמה קטנה, שתחליטי שאת מוכנה לבחור בנו כהורים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
זה יבוא/צילום מסך, אינסטגרם

ורטהיימר וזמיר חזרו לאחרונה עם בתם אסיה מניו יורק, שם כיהן אסף כקונסול ישראל בעיר. ורטהיימר דיברה בעבר בפתיחות על הקשיים להרות ושיתפה בטיפולי הפוריות שעברה בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully