וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינונה מוסרת ד"ש: עדי קייזמן נחשד בגניבה מחנות כלבו במיאמי

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 15:55

איש העסקים הישראלי שנמלט מהארץ בשנת 2020 יחד עם אשתו אסתי גינזבורג וילדיהם המשותפים, מחשד בגניבה מכלבו במיאמי, לאחר שיצא לכאורה מהחנות עם מוצרים בשווי אלפי דולרים עליהם לא שילם. וואלה! סלבס ידיים דביקות

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
נו באמת. עדי קייזמן ואסתי גינזבורג/ניר פקין

נראה שמאז שאסתי גינזבורג ועדי קייזמן עזבו את ישראל בחטף בשנת 2020, הצרות המשפטיות לא מפסיקות לרדוף אותם. המסקנה של וואלה! סלבס היא שלא הלוקיישן הוא הבעייתי, אבל אולי היא טועה.

בחודש נובמבר האחרון סיפרנו לכם שקייזמן נעצר במיאמי על עבירה מדרגה שלישית, עבירה שבמידה והוא יואשם בה הוא עלול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח בכלא הפדרלי למספר שנים. במהלך דיון בבית המשפט, עורך הדין של קייזמן הודיע על התפטרותו וכי אין בכוונתו להמשיך ולייצג אותו.

הבוקר פרסם בר זגה ב-PPLUS שבקיץ האחרון, קייזמן נעצר לאחר שנחשד בגניבה מחנות הכלבו "סאקס". על פי החשד, איש העסקים נכנס לכלבו ויצא עם סחורה בשווי של למעלה מ-2,000 דולרים, עליה לא שילם לכאורה.

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
הולך ומסתבך/ניר פקין

קייזמן וגינזבורג החליטו השניים להעתיק את מגוריהם לארצות הברית בשנת 2020 לאחר מספר הסתבכויות בארץ. בחודש יולי 2020 השניים נתבעו על ידי עוזרת הבית שלהם, שטענה כי הם לא שילמו לה כחוק והפרו את זכויותיה הסוציאליות. קצת יותר משנה לאחר מכן, בנובמבר 2021 רני רהב, שהיה חברם הטוב, תקף אותם ברשתות החברתיות בטענה שהם חיים בראוותנות בזמן שהם נמצאים בחובות כבדים לאנשים רבים.

רהב אף תבע את קייזמן בסכום אסטרונומי של 11 מיליון שקלים. מכתב התביעה עולה כי בשנת 2018, נחתמה הלוואה בין קייזמן לברוך איבצ'ר, איש עסקים ישראלי שחי בפרו וחבר קרוב של רהב. איבצ'ר העניק לקייזמן הלוואה על סך שני מיליון אירו ועל פי ההסכם ביניהם, עדי היה צריך להחזיר את הכסף 12 חודשים לאחר מכן. במקרה של איחור, תתווסף ריבית בגובה עשרה אחוזים. עוד נכתב כי איבצ'ר המחה את ההלוואה לרהב, כלומר העניק לו את הזכויות עליה: "על פי הודעת ההמחאה, כל סכום שייגבה יהיה מתנה ממר איבצ'ר לתובע (רהב), ואת בגין חברות אמת קרובה ביותר של מר איבצ'ר עם התובע, בת למעלה מ-37 שנים".

בחודש אוגוסט האחרון דחה בית המשפט את ערעורו של קייזמן בתביעה אחרת שהוגשה כנגדו, הנוגעת לפסיקת בית המשפט המחוזי מ-2021 לאחר שקייזמן לא מילא את הוראות בית המשפט ולא הפקיד 2 מיליון שקל כפי שהתבקש. זאת, כתנאי למתן רשות להתגונן בתביעה שהגישו נגדו מולי ליטבק, חברת טרגטמץ' וד"ר ענת לוין. במסגרת התביעה דרשו ליטבק ולוין שקייזמן ישיב להם את סכום השקעתם בפרויקט נדל"ן של קייזמן בברלין. בנוסף לאלה טענו גם כי קייזמן הפר את חובתו לשלם להם כ-5.9 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully