וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם שחייב כסף אמור לחיות בצנעה": רני רהב פותח על אסתי גינזבורג

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 15:53

איש יחסי הציבור המפורסם ביותר במדינה השתמש בחשבון האינסטגרם שלו כדי לצאת נגד התנהלותה של הדוגמנית, שעברה להתגורר עם משפחתה בארצות הברית לאחר תסבוכת כלכלית. וואלה! סלבס אש ותמרות עשן

רני רהב אסתי גינזבורג. אינסטגרם, ניר פקין
פעם זה היה אחרת. אסתי גינזבורג ורני רהב/ניר פקין, אינסטגרם

אמש (א') וואלה! סלבס סיפרה לכם שהדוגמנית אסתי גינזבורג ובעלה, איש העסקים עדי קייזמן, מצפים לילד שלישי. לצד התגובות התומכות והמפרגנות, היה אדם אחד שלא היסס להביע דעה נגדית ומנומקת מאוד.

איש יחסי הציבור רני רהב ניצל את חשבון האינסטגרם שלו כדי להשתלח בגינזבורג וקייזמן ולא הפסיק, למרות הביקורות הרבות שנמתחו עליו. רהב ואשתו הילה היו חברים טובים של אסתי ועדי והזוגות נהגו לבלות בחופשות וארוחות משותפות, אולם אם לשפוט על פי המילים הקשות - החברות עלתה על שרטון.

רהב העלתה תמונה של גינזבורג ההריונית וכתב "כשאנשים חייבים כל כך הרבה כסף לאנשים אחרים הם לא מרחיבים את המשפחה לפני שמחזירים את החובות! אני במקומך לא הייתי יוצא מהבית עד שהייתי מחזיר הכל עד הגרוש האחרון. מזל טוב!". גינזבורג, בתגובה, העלתה סטורי שעוסק בקארמה. חשבתם שכאן זה נגמר? תחשבו שוב.

היום (ב') רהב המשיך ולצד הסטורי של גינזבורג על הקראמה, כתה מילים קשות: "גברת גינזבורג היקרה, את מדברת על קארמה אז בואי ואלמד אותך דבר אחד או שניים על קארמה.

1. את האחרונה שיכולה לדבר על קארמה.
2. את שותפה מלאה למעללי בעלך (זה שאינך חתומה על כלום אינו מנקה אותך מאחריות כי את 50% ממנו וככזו כל חשבונות הבנק שלכם בארה"ב הם על שמך כאזרחית אמריקאית), ואינך יכולה להסתתר מאחורי הסינר ולהגיד שלא ידעת.
3. את ולא אחרת ידעת את הכל כולל הכל!
4. עשרות אנשים מסתובבים ללא דירה ואיבדו את חסכונותיהם.
5. הרבה אנשים נשארו בהלם מכך שלא דאגתם שהכסף יחזור למי שדאג לכם מכל הלב.
6. לא נכנסים לחנות של שאנל, ולא עושים חגיגות, לא גרים בוילה יקרה עם מטפלת ועוזרת, נוסעים בג'יפ ריינג' רובר ופורשה יוקרתית ולא חיים על חשבון אחרים כל עוד חייבים הרבה כספים להמון גורמים.
7. כשתוציאי לפועל את סעיפים 1-6 הקארמה שלך תהיה טובה!
8. אסתי, די לסיסמאות! את ובעלך צריכים להחזיר את כל חובותיכם ולתת דין וחשבון לכל מי שנשאר פעור פה ויפה שעה אחת קודם.
9. לכל יפי הנפש שהעירו לי שלא מתעסקים עם הריונות, אנא תצללו לכל הפרשה ותבינו שהגברת חיה בלה לה לנד, בסופר לנד ובדיסני לנד ביחד, ולכן אין מניע מלעסוק גם בהריונה, וזאת לאחר ששיתפה את הציבור בנושא. אדם שחייב כסף אמור לחיות בצנעה ולא לנקר עיניים, ולעבוד יום יום שעה שעה כדי להחזיר את כל חובותיו.
10. לכל יפי הנפש שהיה להם מה לומר...אז באם זה היה קורה לכם, שהיו גונבים מכם, אין לי ספק שלא הייתם שותקים. ולכן כל מילה מיותרת, תקראו את הכתבות שפורסמו בנושא.

אלו היו 60 שניות על קארמה וחברות.

וואלה! סלבס למדה לעשות פאסיב אגרסיב מהמורה הטובה ביותר שיש בשוק: אימא שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully