וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 מיליון: רני רהב תובע את בעלה של אסתי גינזבורג

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 17:09

איש יחסי הציבור הגיש תביעה נגד עדי קייזמן, בטענה שלא החזיר הלוואה אסטרונומית. בכתב התביעה ציין רהב כי "קייזמן שוהה בימים אלה בחו"ל והוא הלכה למעשה נמלט מהארץ עם אשתו אסתי גינזבורג". וואלה! סלבס חובות

רני רהב אסתי גינזבורג. אינסטגרם, ניר פקין
זה לא נגמר. אסתי גינזבורג ורני רהב/ניר פקין, אינסטגרם

איש יחסי הציבור רני רהב הגיש היום (ג') תביעה נגד איש העסקים עדי קייזמן, בעלה של אסתי גינזבורג. מכתב התביעה עולה כי בשנת 2018, נחתמה הלוואה בין קייזמן לברוך איבצ'ר, איש עסקים ישראלי שחי בפרו וחבר קרוב של רהב.

איבצ'ר העניק לקייזמן הלוואה על סך שני מיליון אירו ועל פי ההסכם ביניהם, עדי היה צריך להחזיר את הכסף 12 חודשים לאחר מכן. במקרה של איחור, תתווסף ריבית בגובה עשרה אחוזים.

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
מסתבכים. גינזבורג ועדי קייזמן/ניר פקין

עוד נכתב כי איבצ'ר המחה את ההלוואה לרהב, כלומר העניק לו את הזכויות עליה: "על פי הודעת ההמחאה, כל סכום שייגבה יהיה מתנה ממר איבצ'ר לתובע (רהב), ואת בגין חברות אמת קרובה ביותר של מר איבצ'ר עם התובע, בת למעלה מ-37 שנים".

רהב ציין גם את אסתי גינזבורג בכתב התביעה וטען כי קייזמן "שוהה בימים אלו בחו"ל והוא, הלכה למעשה, נמלט מהארץ עם אשתו, הגברת אסתי גינזבורג קייזמן, במטרה לנסות ולחמוק מהתחייבויות כספיות שונות שלו לגורמים שונים במיליוני ועשרות מיליוני שקלים, לרבות חובותיו כלפי התובע".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בחודש שעבר חויב קייזמן לשלם שישה מיליון שקלים למי שהיה חברו הקרוב, איש העסקים מולי ליטבק. בזמן שעדי מתגלגל בין כתב תביעה אחד לאחר, גינזבורג פתחה חזית חריפה במיוחד עם רני רהב ברשתות החברתיות.

וואלה! סלבס יודעת שאסור להעביר כספים בין חברים, אבל עם מתנות היא לגמרי בסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully