וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: בעלה של אסתי גינזבורג חויב לשלם 6 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 10:49

בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק כי עדי קייזמן חייב לשלם את הסכום האסטרונומי לאיש העסקים ומי שהיה חברו הקרוב, מולי ליטבק. וואלה! סלבס פיננסית

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
אין רגע דל. אסתי גינזבורג ועדי קייזמן/ניר פקין

בשבועות האחרונים שמם של אסתי גינזבורג ועדי קייזמן עלה שוב לכותרות לאחר שהדוגמנית בישרה כי הם מצפים לילד שלישי. החדשות משכו אש רבה לכיוונם של בני הזוג ונראה שהצרות ממשיכות לנחות עליהם.

בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק כי קייזמן צריך לשלם סכום עתק של 6 מיליון שקלים לאיש העסקים מולי ליטבק, איש עסקים ומי שהיה חבר קרוב שלו. בנוסף, חויב קייזמן לשלם הוצאות משפט על סך 200,000 שקלים.

המבקר הגדול ביותר של בני הזוג הוא רני רהב, שהיה חבר קרוב שלהם. לאחר שנודע כי גינזבורג בהיריון, כתב איש יחסי הציבור פוסט נוקב בחשבון האינסטגרם שלו. בין היתר, ביקר את השניים על אורח החיים הראוותני שהם מנהלים בזמן שהם חייבים כסף לאנשים רבים.

"עשרות אנשים מסתובבים ללא דירה ואיבדו את חסכונותיהם. אנשים נשארו בהלם מכך שלא דאגתם שהכסף יחזור למי שדאג לכם מכל הלב. לא נכנסים לחנות של שאנל, ולא עושים חגיגות, לא גרים בוילה יקרה עם מטפלת ועוזרת, נוסעים בג'יפ ריינג' רובר ופורשה יוקרתית ולא חיים על חשבון אחרים כל עוד חייבים הרבה כספים להמון גורמים".

וואלה! סלבס שברה את קופת החזיר שלה כדי לכסות חוב שהיה לה במאפייה השכונתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully