וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג נגד רני רהב: "מרחמת עליו"

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 19:48

הטונים בין הדוגמנית לאיש יחסי הציבור עלו פעם נוספת, לאחר כתבה שמתארת את החובות ואורח החיים הראוותני של גינזבורג וקייזמן פורסמה בסוף השבוע. לדבריה, רהב הוא זה שעומד מאחורי הפרסום. רהב בתגובה: "כולנו כאן יודעים את האמת והיא מרה". וואלה! סלבס צ'ילבה

רני רהב אסתי גינזבורג. אינסטגרם, ניר פקין
סיבוב 485/ניר פקין, אינסטגרם

סוף השבוע האחרון עבר בנעימים על רוב תושבי המדינה, שנהנו מעוד שבת שמשית אך חורפית, טיולים ברחבי הארץ וריב נוסף בין אסתי גינזבורג לרני רהב. אתם יודעים, שבת ישראלית כהלכתה.

הפעם מדובר בכתבה שפורסמה אתמול (שישי) במוסף " 7 ימים" של "ידיעות אחרונות". הכתבה, עליה חתומה אתי אברמוב, מגוללת את החובות הכבדים בהם שרויים גינזבורג ובעלה עדי קייזמן, ותיאור מפורט של אורח החיים הראוותני בהם אוחזים השניים בארצות הברית.

בין היתר, נכתב כי השניים נוהגים ברכבי יוקרה, חיים בבית מהודר ונהנים מחופשות ששמורות לאלפיון העליון בלבד. בנוסף, מקורבים עלומים לגינזבורג סיפרו על חיבתה ליהלומים ובגדי מעצבים יקרים.

אסתי גינזבורג. אינסטגרם, צילום מסך
אסתי גינזבורג/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית נחשפה לכתבה והחליטה להגיב בעמוד האינסטגרם שלה, תוך הפניית אצבע מאשימה לרהב. "כל הכבוד לידיעות אחרונות שהפך להיות בכלל עיתון רכילות צהובה, שופר של רני רהב, על תחקיר "מעמיק" שלא נבדק או אומת בכלל ובו נכתב כל העולה על רוחו. גיבוב שטויות ושקרים, פרי דמיונו של מישהו, פשוטו כמשמעו. כמו שנאמר, הנייר סופג הכל.

ומזל טוב על המינוי לבוס החדש שלהם רני רהב, שמכתיב לכתבת המהוללת אתי אברמוב, מילה במילה, חמישה עמודים של שטויות. אם מישהו רוצה לנסות לפגוע או למוטט אחר, לפרסם שקרים ולהשמיץ, דברו עם רני. הוא יסדר את זה, הרי ידיעות אצלו בכיס ואתי אברמוב היא כלבלב הכתיבה שלו.

אה רגע, הוא גם ידאג לצרף לכתבה את ה"חברים הטובים" שלי לכאורה, שלא ראיתי ארבע שנים ושמלאים באינטרסים ואינטריגות משלהם.

האמת היא שאני עייפה מהשטויות, מופתעת מהתת רמה של ידיעות וגם קצת מרחמת על רני. אבל מבטיחה להמשיך בדרכי ולהיות נאמנה רק לאמת ולנסות לעשות טוב".

עוד בוואלה!

ממשיך להסתבך: בעלה של אסתי גינזבורג חויב לשלם 6 מיליון שקלים

לכתבה המלאה
אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
אין רגע דל. גינזבורג וקייזמן/ניר פקין

תגובתו של רני רהב לפרסום של גינזבורג: "1.אני מציע לגברת גינזבורג להיות נאמנה לאמת האמיתית ולא האמת שהמציאה לעצמה, כולל השטויות שכתבה שאין בהם שמץ של אמת (אין לי קשר לכתבה) 2. ,האמת היא אופציה" אמרה המשנה לנשיא בית המשפט העליון בירושלים השופטת מרים בן פורת ז"ל, לגדול עורכי הדין של ישראל אמנון גולדנברג ז"ל. אדוני,האמת היא אופציה! 3. אני קורא לגברת: תתחילי להחזיר חובות ומיד. זה שאת מסתתרת מאחורי הסינור של בעלך כאילו רק הוא חתום, אני ממשיכה את חיי כרגיל - זה לא עובד גברתי. זוג זה זוג, לטוב ולרע. חובות פרטיים מחזירים יחד. 3. במקומך הייתי שותק, אבל את חושבת שאולי בטעות מישהו יאמין לך אז תהני מהחלום 4. בטח שאת עייפה מהשטויות. אז כדאי שתצאי לעבוד, להביא פרנסה ולהחזיר חובות יחד עם בעלך. 5. בזכות הכתבה למדתי כמה אנשים חושבים כמוני ולכמה אתם חייבים 6. אני מודה ל"ידיעות אחרונות" שעשו תחקיר מעמיק לעבר האמת ונתנו לאזרח להבין מה קרה באמת 7. לא היית מבינה שהכתבה עליך. וואלה אסתי, אז על מי? על אנשים טובים שלקחו מהחברים שלהם ונעלמו? אולי תצאי כבר מהסרט שאת מביימת? שבוע טוב לכולם ולרעים אאחל שיחזרו להיות בני אדם ולא ישחקו אותה בני אדם. כולנו כאן יודעים את האמת והיא מרה!"

וואלה! סלבס שומרת את הקטטות שלה לימי חול, כדי שתוכל לנצל את סוף השבוע לצבירת שנאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully