וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן ממשיכים להסתבך: "לא שילמתם לי"

22.7.2020 / 12:48

עובדת משק בית, שעבדה במשך שלוש שנים עבור הדוגמנית ואיש העסקים שעזבו את ישראל לאחרונה, הגישה נגדם תביעה בטענה שעבדה עבור אסתי גיזנבורג ועדי קייזמן בשעות לא הגיוניות - ולפני שפיטרו אותה גם הפרו את זכויותיה הסוציאליות ולא שילמו לה כחוק. וואלה! סלבס מסתבכת

אסתי גיזנבורג (אינסטגרם)

בחודש מרץ האחרון, עזבה הדוגמנית אסתי גיזנבורג את ישראל במפתיע - לטובת מגורים בלוס אנג'לס יחד עם בעלה, איש העסקים עדי קייזמן וילדיהם. הרוחות סערו, הנסיבות נותרו מבלבלות, הטענות נגד בני הזוג מתגברות (למשל, העובדה שלא לקחו איתם את כלביהם, כפי שקראתם כאן לראשונה) והצרות של השניים? רק גדלות.

למשל, עובדת משק הבית שלהם לשעבר, שכעת תובעת את הדוגמנית ובעלה בטענה כי הפרו את זכויותיה הסוציאליות, העבידו אותה בתנאים שהשקו עליה לנהל אורך חיים תקין וכעת דורשת מהם סכום של כ-214,893 ש"ח.

רכלו על התביעה נגד עדי קייזמן ואסתי גינזבורג באינסטגרם

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
הנתבעים. אסתי גינזבורג עם עדי קייזמן/ניר פקין

בכתב התביעה שהוגש לבית הדין לעבודה בתל אביב על ידי עו"ד דוד בר חוה, טוענת העובדת הזרה מאריתריאה כי עבדה עבור הזוג כשלוש וחצי שנים, בין 2016 ל-2019, בביתם שבשכונת צהלה שבעיר. עם זאת, לכל אורך תקופת העסקתה, גינזבורג וקייזמן נמנעו מלשלם לה את זכויותיה הסוציאליות הקבועות בחוק - כמו פדיון ימי חופשה, הפרשות לקופת פיצויים, קרן השתלמות, פנסיה ודמי הבראה.

עוד בוואלה!

לאור המצב: אסתי גינזבורג ובעלה מוסרים את הכלבים שלהם

לכתבה המלאה

העובדת הזרה, כך נטען בתביעה, ביקשה מגינזבורג לשנות את שעות עבודתה כיוון שעבדה באופן רציף וללא הפסקות "שעות עבודה רבות ומייגעות במתכונת עבודה, לפיה במשך כמה ימים בשבוע העבודה הייתה 24 שעות ביממה ואף יותר מכך". זאת למרות שגרה בבית משלה ולא עם הדוגמנית ואיש העסקים - מה שהקשה על העובדת לשעבר לנהל אורך חיים תקין.

תביעה נגד אסתי גינזבורג ובעלה עדי קייזמן. עוה"ד דוד בר-חוה, צילום מסך
כתב התביעה, שהוגש על ידי עו"ד דוד בר חוה/צילום מסך, עוה"ד דוד בר-חוה

בכתב התביעה, מפורטים הפרשי התשלומים שלהם לא זכתה עובדת משק הבית, בהם נסיעות במשך חלק מהזמן, ימי חופשה ואחרים. עם זאת, כך עולה מהתביעה, אסתי החליטה לפטר את העובדת בניגוד לחוק וללא כל הודעה מוקדמת בתגובה לדרישה שלה לשנות את שעות העבודה, ללא שימוע או פיצוי כספי על כך ולכן כעת דורשת מבית המשפט שיפסוק על תשלום של למעלה מ-214,000 שקלים.

וואלה! סלבס פנתה לקייזמן וגינזבורג בבקשה לתגובה על התביעה, אך לא נענתה עד למועד פרסום הכתבה.


וואלה! סלבס תבעה את שמעון השכן בטענה שלא הסכים לעזור לה לסחוב את עשרות השקיות מהמכולת הביתה. תהיה בן אדם!

אסתי גינזבורג. ניר פקין
הבוסית לשעבר. אסתי גינזבורג/ניר פקין
אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
לא מגיבים. קייזמן וגיזבורג/ניר פקין
אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
נתבעים מרחוק. אסתי ועדי קייזמן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully