וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לאן לברוח: ערעור בעלה של אסתי גינזבורג נדחה

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 9:54

בית המשפט העליון בתל אביב דחה את הערעור שהגיש עדי קייזמן ופסק כי הוא חייב לשלם מיליונים לאיש העסקים ומי שהיה חברו הקרוב, מולי ליטבק. וואלה! סלבס נחנקת

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
בימים רגועים יותר/ניר פקין

בשנתיים האחרונות אסתי גינזבורג ועדי קייזמן עלו לכותרות בנסיבות לא מחמיאות במיוחד. השניים כיכבו בתחקיר שחשף את חייהם החדשים והראוותניים בארצות הברית, בעוד לקוחות של קייזמן, נותרו ללא כסף או קורת גג.

כעת, לאחר שהשניים הספיקו להיעלם מעט מתחת לרדאר, בית המשפט העליון דחה היום (א') את ערעורו של קייזמן, על פסק הדין שחייב אותו לשלם שישה מיליון שקלים. זאת לאחר שנטען כי בן זוגה של גינזבורג לא החזיר סכום שעליו התחייב למשקיעים, וגם לא הפקיד סכום של 2 מיליון שקלים שקבע בית המשפט עבור הרשות להתגונן. לא זאת בלבד, קייזמן חוייב גם בהחזר הוצאות למשיבים בסך 35,000 שקלים, אותם ייצגו עורכי הדין יותם בלאושילד וספיר דולינגר, ממשרד הרצוג.

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
אין לאן לברוח/ניר פקין

מדובר בערעור שהגיש קייזמן על פסיקת בית המשפט המחוזי מ-2021 לאחר שקייזמן לא מילא את הוראות בית המשפט ולא הפקיד 2 מיליון שקל כפי שהתבקש. זאת, כתנאי למתן רשות להתגונן בתביעה שהגישו נגדו מולי ליטבק, חברת טרגטמץ' וד"ר ענת לוין. במסגרת התביעה דרשו ליטבק ולוין שקייזמן ישיב להם את סכום השקעתם בפרויקט נדל"ן של קייזמן בברלין. בנוסף לאלה טענו גם כי קייזמן הפר את חובתו לשלם להם כ-5.9 מיליון שקל.

מעו"ד יותם בלאושילד ממשרד הרצוג פוקס נאמן נמסר: "לא נהסס לפעול בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותנו ולאלצו לתעדף את פירעון חובותיו לפני חיי היוקרה והנהנתנות שקייזמן ובני ביתו מנהלים בלוס אנג'לס למן הימלטותם מהארץ בחסות מגפת הקורונה".

וואלה! סלבס חוסכת יום ביומו לשלם את החוב שלה במאפייה השכונתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully