וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי שלא מבינים אותי": אריאנה גרנדה מתייחסת לזוגיות החדשה

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 13:10

כוכבת הפופ אריאנה גרנדה התייחסה לראשונה לזוגיות עם השחקן אית'ן סלייטר, אחרי ששניהם התגרשו מבני הזוג שלהם כדי להיות ביחד ולא חסכה בביקורת על כל אלה שהרימו גבה ולכלכו עליהם. וואלה! סלבס פילגש

הסטורי של אריאנה גרנדה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אריאנה גרנדה/צילום מסך, אינסטגרם

השמועות על הזוגיות של הזמרת והשחקנית אריאנה גרנדה עם שחקן התיאטרון אית'ן סלייטר התחילו לפני כמעט שישה חודשים ועדיין לא שמענו מאף אחד מהם תגובה רשמית על טיב היחסים ביניהם, אנחנו יכולים רק לנחש ולפני התמונות שלהם בארוחה משפחתית עם אביה של גרנדה, ברור שהם רציניים מאוד.

בסטורי שהעלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה, כיאה לזמן הזה בשנה, היא סיכמה את 2023 וגם התייחסה לראשונה לזוגיות של השניים: "זאת הייתה אחת השנים שהכי שינו אותי, הכי אתגרו אותי ועדיין זאת הייתה אחת השנים היותר מיוחדות בחיי. קרו כל כך הרבה דברים יפים עם המון רגשות מעורבים. מעולם לא הרגשתי כל כך הרבה חסד וקבלה למה שהחיים צרחו עליי ללמוד".

"מעולם לא הרגשתי כל כך מלאה ונוכחת בעבודה שלי, ומסוגלת לנצור כל רגע. נתתי את כל מה שהייתי מסוגלת לתת מהלב שלי ומעצמי לפרוייקטים שזכיתי לקחת בהם חלק ולמדתי כל כך הרבה מכל נשמה מבריקה ויפה שנתקלתי בה".

"מעולם לא הרגשתי כל כך הרבה גאווה או שמחה או אהבה, כשבו זמנית הרגשתי כל כך לא מובנת על ידי אנשים שלא מכירים אותי, שמחברים שמועות, ממציאים מה שהם רוצים והופכים אותי למה שהם רוצים עם ההנחות שהם מניחים על החיים שלי".

"למדתי מה מכל הדברים האלה חשוב באמת. אני מקשיבה ולומדת לסמוך על עצמי, אפילו שהפחד או הטראומה אומרים לי לא לעשות את זה. אני מגיבה רק לדברים שראויים לאנרגיות שלי ומסירה ומגינה על עצמי מדברים שלא ראויים". לאחר מכן, הזמרת המשיכה ותיארה את מענד הרגשות הרחב שהרגישה לאורך כל השנה, גם בזמן יצירת וצילומי הסרט עליו היא עובדת, העיבוד הקולנועי למחזמר "מרשעת", וחתמה: "אני לא יכולה לחכות לשנה הבאה".

על הסט של אותו הסרט הכירה את סלייטר, אחרי שכבר הספיקה להיפרד מבעלה לשעבר, איש הנדל"ן דולטון גומז. השניים התחילו ברומן שלהם על אף שהשחקן עדיין היה נשוי לאישה בשם לילי ג'יי, שגם ילדה את הבן הבכור שלו חודשים ספורים לפני שהכל התחיל. הם היו יחד בזוגיות של עשר שנים, לא שזה מנע מגרנדה וסלייטר לעבור לגור יחד לפני סיום התהליכים המשפטיים.

וואלה! סלבס ניסתה לנאוף פעם אחת אבל אז הבינה שיותר מבחור אחד צריך להתעניין בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully