וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה יבלו טיילור סוויפט וטרוויס קלסי את חגיגות השנה החדשה?

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:00

כוכבת הפופ טיילור סוויפט ושחקן הפוטבול טרוויס קלסי יעבירו יחד את ערב השנה החדשה במקום מפואר ופרטי במיוחד שרכש כוכב ה- NFL במיוחד כדי שהזמרת תוכל להרגיש הכי בנוח שאפשר. וואלה! סלבס מחכה לחצות

כל שנה וואלה! סלבס מחכה ומצפה לנשיקת השנה החדשה שלה, וכל שנה היא מתאכזבת מחדש כשהיא מבינה שכדי למצוא מישהו לנשק צריך קודם כל לצאת מהפיג'מה וגם מהבית, שני דברים שהיא לא מאמינה או דוגלת בהם בשום צורה.

מי שלא תצטרך לעשות אף אחד מהדברים האלה היא אשת השנה של מגזין הטיים, הזמרת טיילור סוויפט (34), שמתכוונת לבלות את חג המולד הקרוב וגם את ערב השנה החדשה עם בן הזוג, כוכב ליגת ה- NFL טרוויס קלסי (34), באחוזה החדשה והמבודדת שהוא קנה ממש לא מזמן בקנזס סיטי.

אמנם סוויפט עצמה לא מתוכננת להופיע במהלך תקופת החגים הקרובה, הקבוצה של קלסי לעומתה, דווקא כן יעלו על המגרש למספר משחקים: "היא בוודאות תגיע לעודד", סיפר מעורבב בברנז'ה של ה- NFL. עדיין לא ברור עדיין אם הכוכבת תקפוץ לבקר את משפחתה בטנסי בין המשחקים ותחזור אבל זה לא יהיה מהלך מפתיע, בכל זאת היא יכולה להרשות לעצמה גם טיסה פרטית לסופר.

אחרי שרכש את הבית מנקר העיניים, סיפרו מקורבים לשחקן הפוטבול שאחד מהדברים שהיו בראש סדר העדיפות שלו הייתה הפרטיות שהוא מאפשר ובהתחשב בזה שרוב הזמן הכוכבת עסוקה בלברוח מהפפראצי או מסטוקרים משוגעים, מדובר בשיקול הגיוני ואפילו חכם.

רק בסוף השבוע האחרון התחילו שמועות על כוונתו של קלסי להציע נישואים לזמרת, שהתפשטו כמו אש בשדה קוצים. על פי הדיווחים מעבר לים כוכב הפוטבול כבר הספיק לבקש את ידה של סוויפט מאביה ואחרי שזה הסכים קלסי התחיל להתייעץ עם החברים והמשפחה בנושא הטבעת המיוחלת.

על פי מקורבים לזמרת נשמע שהזוגיות של השניים נמצאת על דרך המלך: "טראוויס זורם איתה. אין לו בעיה לחכות לה מאחורי הקלעים כשהיא מופיעה, להיות שם בסיום ולקבל אותה בחיבוק. ג'ו היה מעדיף לכרות לעצמו זרוע ולא להגיע להיכל בו היא מופיעה", השוו בין שחקן ה- NFL לאקס הקודם שלה, ג'ו אלווין.

מקורב אחר הוסיף ואמר: "טיילור מאוהבת לחלוטין. היא לא הייתה הרבה זמן עם בחור שהתגאה בה והתרגש לצאת איתה. היא התרגלה להנמיך פרופיל כי היא יצאה עם אנשים שזו הייתה הציפייה שלהם", אחרי כל מה שהמסכנה הזאת עברה, הגיע הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קלסי דיבר על הזוגיות עם הכוכבת לראשונה ממש בחודש שעבר, והצליח להמיס רבים: "מעולם לא הייתי בן אדם של מילים, אבל להיות איתה, לראות כמה טיילור חכמה, זה פוצץ לי את המוח. אני לומד דברים חדשים כל יום. היא קורעת מצחוק, גאונה. זה נס איך שהחיים יכולים להפוך לפעמים לשירה".

וואלה! סלבס תנשק את החתולה שלה בסילבסטר וכנראה תפתח את השנה החדשה עם שריטה על הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully