וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים שלב: טיילור סוויפט עברה לאחוזה (היקרה!) של החבר החדש

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:54

לטיילור סוויפט יש אמנם רק כמה שבועות עד שהיא ממשיכה הלאה במסע ההופעות שלה, אבל זה לא מה שימנע ממנה לעבור לגור באחוזה החדשה שקנה החבר החדש שלה, כוכב ה- NFL, טרוויס קלסי. וואלה! סלבס גורג'ס

רק בתחילת החודש הפאוור קאפל החדש של עולם הבידור, זמרת הפופ טיילור סוויפט ושחקן הפוטבול טרוויס קלסי עלו שלב ביחסים והכירו בין ההורים במהלך משחק בו שיחקו קלסי ואחיו ג'ייסון בקבוצות יריבות. עכשיו נראה שהם ממשיכים ללחוץ על הגז ועוברים לגור יחד באחוזה החדשה של כוכב ה- NFL.

רק לאחרונה רכש קלסי בית חדש ומרשים מאוד בשווי של לא פחות משישה מיליון דולר בקנזס סיטי. על פי לחשושים של מקורבים לשניים בצהובונים מעבר לים, מה שהיה בראש מעייניו הוא עניין הפרטיות, כדי לאפשר לסוויפט את השהייה הנעימה ביותר. פרט חשוב אם מתחשבים בזה שהזמרת חוותה לא פעם את האימה שהטילו עלייה סטוקרים שונים ומשונים.

החלק האחרון בסיבוב ההופעות של סוופיט שכלל את ההופעה שהפכה ידועה לשמצה בברזיל, בה אחת מהמהעריצות חטפה דום לב ומתה בעקבות החום הנורא שהקשה אפילו על סוויפט לנשום, נגמר ממש בתחילת השבוע (א'). ועד שיגיע הרגע לכבוש גם את יבשת אסיה בחודש פברואר, הכוכבת תבלה בין שישה חדרי השינה ושישה חדרי האמבטיה שהאחוזה של הבוייפרנד שלה כוללת.

"טיילור נמסה מטרוויס", סיפר מקורב לסוויפט ל- Daily Mail. "אבל היא מבינה שזה הולך להיות קשה לגרום למערכת היחסים הזאת לעבוד כשהם מבלים כמה שבועות ביחד כל פעם שהם נפגשים. עד עכשיו שניהם היו עמוסים בלוחות זמנים לחוצים".

הם עשו כל מה שהם יכולים בשביל לבלות יחד לרגעים חטופים, היא באה לראות אותו משחק ארבע פעמים, והוא טס יותר מ- 8,000 ק"מ כדי לראות אותה מופיעה בבואנוס איירס שבארגנטינה. ברור שזה לא הדברים שזוג רגיל יעשה בחודשים הראשונים שלו, אבל טיילור וטראוויס מנסים להיות הכי נורמלים שהחיים מאפשרים להם. סוף סוף יש להם זמן והזדמנות לבלות זמן איכות אמיתי אחד עם השנייה", אמר המקורב.

לאחרונה סיפר קלסי פעם ראשונה על היחסים עם הכוכבת: "מעולם לא הייתי בן אדם של מילים, אבל להיות איתה, לראות כמה טיילור חכמה, זה פוצץ לי את המוח. אני לומד דברים חדשים כל יום. היא קורעת מצחוק, גאונה. זה נס איך שהחיים יכולים להפוך לפעמים לשירה".

וואלה! סלבס בדיוק חתמה על חוזה חדש לדירת חצי חדר עם חצי חלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully