וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט אימה: סטוקר של טיילור סוויפט נעצר בבניין המגורים שלה!

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 0:04

חיי התהילה יכולים להיות גם פחות נעימים ולכלול, נניח, סטוקרים מפחידים שנוסעים 22 שעות רק כדי להגיע לבניין בו מתגוררת הכוכבת האהובה עליהם. תשאלו את הזמרת, היא כבר מנוסה בפרוצדורה. וואלה! סלבס לחצן מצוקה

טיילור סוויפט מתוך טקס פקסי MTV 2019. צילום מסך/טיילור סוויפט מתוך טקס פקסי MTV 2019. צילום מסך

אנחנו רגילים לחשוב שהכוכבים האהובים עלינו הם אנשים בלתי חדירים, כאלה ששום גורם חיצוני לא יכול לפגוע בהם או להטריד את מנוחתם. למרבה הצער, המציאות מלמדת שההפך הוא הנכון והם נופלים קורבן לסטוקרים לא פעם ולא פעמיים.

טיילור סוויפט, האישה שעשתה מיליונים מכל פרידה שחוותה אי פעם, חוותה את התופעה המפחידה על בשרה ממש בסוף השבוע האחרון. פטריק ניסן, צעיר בן 28 מנברסקה, נסע מביתו לבניין הדירות בו מתגוררת סוויפט בניו יורק. אתם יודעים, עניין פעוט של 22 שעות באוטובוס.

טיילור סוויפט. GettyImages
היא עוד תכתוב על זה שיר. סוויפט/GettyImages

השומר בבניין הבין שניסן לא אמור להיות שם והזעיק את המשטרה. כאשר השוטרים הגיעו למקום, הסטוקר הסביר להם שהוא חייב לפגוש את סוויפט כיוון שהוא מאוהב בה. כעת הוא מואשם בהסגת גבול מדרגה שניה, כך דווח באתר TMZ. למרבה המזל, סוויפט לא הייתה בבית באותם רגעים מפחידים.

בשנת 2018 גבר בשם רוג'ר אלבגו טיפס על סולם, שבר חלון זכוכית ופרץ לביתה של הזמרת בניו יורק. הוא התקלח ונרדם במיטתה. אזרח שחזה בפריצה קרא למשטרה, ואלגבו נעצר.

וואלה! סלבס היא סטוקרית של בינו, אבל אל תספרו לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully