וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחדים משפחות: ההורים של טיילור סוויפט וטרוויס קלסי נפגשים

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:49

הפאוור קאפל החדש של עולם הבידור שכולל כמובן את הזמרת טיילור וכוכב ה- NFL טרוויס קלסי, החליטו לקחת את מערכת היחסים הטרייה שלהם לשלב הבא ובקרוב יערכו מפגש בין המשפחות משני הצדדים. וואלה! סלבס Lover

למרות שסיפור האהבה שלהם התחיל רק לקראת סוף חודש ספטמבר האחרון, נראה שהזמרת טיילור סוויפט ושחקן הפוטבול טרוויס קלסי ממשיכים ללחוץ על הגז, לרוץ קדימה ולסמן ווי על השלב הבא במערכת היחסים.

על פי הדיווח ב- Entertainment Tonight, דונה ואד קלסי, הוריו של כוכב ה- NFL מתוכננים להיפגש עם אנדרייה וסקוט סוויפט, הוריה של כוכבת הפופ, לארוחה משפחתית נוצצת במיוחד ביום שני הקרוב, באותו היום בו יעלה שחקן הפוטבול על המגרש ואולי אפילו נזכה לראות את איחוד המשפחות המשמח.

בן משפחה נוסף יקח חלק באירוע המרגש, והוא אחיו של טראוויס, ג'ייסון קלסי, שמשחק גם הוא בליגה ובשבוע הבא שני האחים מתוכננים לשחק אחד נגד השני. מי שכנראה מתרגש במיוחד לקראת המשחק הגדול הוא אביה של סוויפט, אוהד ידוע של קבוצתו של טראוויס, אז את אישורו כנראה כבר יש.

הפעם האחרונה שזכינו לראות את הזוג היפה יחד הייתה ממש בסוף השבוע האחרון (שבת), כששחקן הפוטבול הגיע לצפות בזמרת מופיעה בארגנטינה ובפגישה שלהם מאחורי הקלעים אפילו נתפסו מתנשקים אחרי שסוויפט רצה עליו בהתרגשות רבה.

אם הנשיקה לא הייתה מספיק משמחת בפני עצמה, במהלך שביצעה את השיר "Karma" בהופעה שאורכה שלוש שעות, שינתה את המילים כדי שיתאימו בדיוק לקלסי: ""Karma is the guy on the Chiefs, coming straight home to me".

וואלה! סלבס מתחתנת רק עם עשירים וזקנים, ולא הייתה צריכה לפגוש את ההורים שלהם מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully