וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעות מנייר: האם זה החבר החדש של טיילור סוויפט?

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:39

עכשיו זה רשמי? אחרי שהצהובונים מעבר לים החלו לדווח על זוגיות טרייה בין כוכבת הפופ טיילור סוויפט לבין שחקן ה-NFL טרוויס קלסי, כעת מגיעה התייחסות ראשונה ורשמית מאחיו של שחקן הפוטבול. וואלה! סלבס צמיד חברות

בשבוע שעבר התחילו לצוץ שמועות על כך ששחקן ה-NFL, טרוויס קלסי, ניסה להתחיל עם כוכבת הפופ טיילור סוויפט כשהציע לה את מספר הטלפון שלו בעזרת צמיד חברות שהכין מחרוזים, כמו אלו שנהוג להחליף בהופעותיה של הזמרת, אך ללא הצלחה. או שכן?

אתמול (ד') מעריצים רבים החלו לצאת בצהלות אחרי שפורסם קטע מתוך ראיון של אחיו הגדול של של השחקן, ג'ייסון קלסי, בו הוא הודה שהשניים באמת יוצאים: "אני חושב שהכל 100% נכון". אך מהר מאוד התגלה הקטע המלא מהראיון המדובר בו הוא נשמע כבר קצת יותר מסוייג: "זה קשה לענות על השאלה כי אני לא ממש יודע הרבה על חיי האהבה של טראוויס", סיפר בתוכנית הרדיו של SportsRadio 94 WIP.

"אני מנסה לשמור על העניינים שלו, שלו, להישאר מחוץ לעולם הזה. טוב עכשיו שאמרתי את זה אני חושב שהם במצב מאוד טוב ואני חושב שהכל 100% נכון, ואני מקווה שדברים ילכו... לא אני סתם צוחק, אין לי מושג מה קורה", התבדח.

טיילור סוויפט טרוויס קלסי. GettyImages. אינסטגרם, מערכת וואלה!
אז כן או לא?/מערכת וואלה!, GettyImages. אינסטגרם

מלבד הראיון המבלבל של האח, המעריצים נאחזים ברמז נוסף שאולי מסמן את מערכת היחסים החדשה, אחרי שהזמרת נצפתה עונדת שרשרת עם אבן שמסמלת את המזל של שחקן הפוטבול, מאזניים. שם האבן עצמה הוא Forever & Always a Pair של חברת Foundrae, בטח שלא במקרה שם האבן הוא גם שמו של אחד מהשירים שלה מתוך האלבום Fearless.

אך למרות שמדובר בשתי משמעויות שונות, בין אם במזל מאזניים או אזכור לשם השיר, משמעות האבן עצמה היא אהבה: "כל זוג מגיע בתקופה בחיינו בה זה מרגיש נכון. את הזוגות האלה, האגסים האלה, אנחנו סופגים, ממזגים אותם לתוך הלב שלנו. הלב שלנו גדל כתוצאה מכך. את הזוגות האלה אנחנו בוחרים לשמור: חברים, אוהבים, משפחה, משפחה נבחרת, חלק מהלב שלנו לנצח. קשור לנצח, לתמיד וללא הפסקה", כך נכתב באתר המותג על הכוונה שמאחורי השרשרת.

וואלה! סלבס הייתה נוהגת לענוד שרשראות עד שמשכנה אותם וקנתה בכסף מאפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully