וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה חיכינו: טרוויס קלסי מדבר על הזוגיות עם טיילור סוויפט

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:51

אחרי חודשים ארוכים בהם נאלצנו להסתפק רק בתמונות פפראצי ושמועות, שחקן הפוטבול טרוויס קלסי סוף סוף אישר את הזוגיות עם הזמרת המצליחה טיילור סוייפט: "אני לומד ממנה משהו חדש כל יום". וואלה! סלבס טבעות מנייר

מערכת היחסים של הכוכבת טיילור סוויפט עם הכוכב העולה של ליגת ה- NFL טרוויס קלסי תפסה את העולם ואת מעריציהם בסערה. עוד מהרגע הראשון בו ניסה שחקן הפוטבול להביא לזמרת את צמיד החברות עם מספר הנייד שלו עליו, ההתרגשות הייתה ניכרת.

אחרי חודשיים שלמים בהם הספקנו בפירורים, שמועות, תאוריות וצילומי פפראצי, קלסי סוף סוף מדבר על הדברים בפתיחות: "לגמרי היו אנשים שהיא מכירה ואמרו לה כזה בפינה "יואו! את ידעת שהוא יבוא?", ושיחקו אותה קופידון", סיפר שחקן ה- NFL ל- Wall Street Journal בראיון שפורסם אתמול (ב').

בסופו של דבר למרות שהנסיון עם צמיד החברות לא צלח, סוויפט יצרה קשר עם המחזר הנחוש: "היא אמרה לי בדיוק מה קרה ואיך זכיתי להיות מספיק בר מזל כדי שהיא תפנה אליי". למרות שהוא טוען שלא היה לחוץ יותר מידי מהדייט הראשון שלהם, הוא מספר שחברים שלו דווקא דאגו מאוד: "הם כל הזמן אמרו לי "תיזהר לפשל, אל תהרוס את זה", ואני פשוט ישבתי ואמרתי להם "אל תדאגו יש לי את זה"".

בזמן שכל הסיפור התחיל להתפוצץ ברשתות החברתיות ובצהובונים רבים ברחבי העולם, שחקן הפוטבול חשש רק מדבר אחד: "זה היה משמעותי בשבילי, לוודא שאני לא אומר שום דברים שיכול להרחיק את טיילור".

בנוסף, קלסי גם דאג לתת פרט חמוד במיוחד על משפחתה של הזמרת: "היא בטח תשנא שאני אומר את זה אבל כשהיא באה לאצטדיון Arrowhead הביאו לה את חדר הלוקרים הגדול בתור חדר הלבשה ובנות הדודות הקטנות שלה עשו תמונות מול הלוקר שלי", סיפר על החוויה מההופעה באצטדיון שבקליפורניה.

"מעולם לא הייתי בן אדם של מילים", הודה קלסי, "אבל להיות איתה, לראות כמה טיילור חכמה, זה פוצץ לי את המוח. אני לומד דברים חדשים כל יום. היא קורעת מצחוק, גאונה. זה נס איך שהחיים יכולים להפוך לפעמים לשירה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אם כל זה לא היה מספיק מרגש בשבילכם, אז בראיון סיפרה גם דונה קלסי, אמו של שחקן ה- NFL, על ההשפעה שיש לסוויפט עליו: "הוא מאושר יותר ממה שראיתי אותו הרבה זמן, אלוהים יברך אותו. הוא כיוון לכוכבים".

ממש בקרוב הפאוור קאפל החדש מתוכננים לקחת את היחסים שלהם לשלב הבא ולהפגיש בין ההורים אחד של השנייה בזמן שקלסי ישחק עם קבוצתו ויתמודד נגד אחיו, ג'ייסון קלסי. מי שבוודאי מתרגש במיוחד הוא דווקא אביה של סוויפט שידוע בתור מעריץ מושבע של הקבוצה של הבוייפרנד החדש של הבת שלו.

וואלה! סלבס חשבה שמצאה את האחד ואז גילתה שיש לו כבר אחת, וגם ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully