וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור אהבה: טיילור סוויפט וטרוויס קלסי נצפו מחובקים במסיבה

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:44

מערכת היחסים בין הזמרת טיילור סוויפט לשחקן הפוטבול טרוויס קאלסי ממשיכה להתחמם, אחרי שהשניים תועדו מחובקים כשבילו יחד במסיבה. ומה השלב הבא? וואלה! סלבס Lover

אין כמו תחושה של אהבה חדשה, הפרפרים בבטן, הדייטים הראשונים ותמונות הפאפרצי שמתחילות לצוץ בכל הזדמנות, בדיוק כמו במקרה של הזמרת טיילור סוויפט, שלאחרונה נענתה לחיזוריו של שחקן הפוטבול טרוויס קלסי ואפילו הגיעה השבוע (ד') לצפות בו משחק על המגרש.

אחרי משחק מוצלח ביותר השניים רכבו אל השקיעה ברכב הוינטג' של קלסי לדייט במסיבת "אחרי משחק" של קבוצתו. תמונות מתוך אותה מסיבה שהגיעו אל TMZ הוכיחו שמערכת היחסים בין השניים מתחממת, כשבתמונות רואים את סוויפט שמה את ידה על שחקן ה- NFL תוך שהיא מדברת עם מישהו אחר מולה בזמן שקלסי מסתכל מטה וניכר שנוח לה בסביבת המעגל הקרוב של השחקן.

את מיקום המסיבה, בקנזס סיטי, שכר קלסי מראש במיוחד כדי לחגוג עם החברים והמשפחה, אבל מקורות אומרים לאתר שהשניים בילו כבר בעבר מספר פעמים אבל בסיטואציות שהן קצת יותר אינטימיות ממשחק פוטבול ומסיבה. על אף שמצידה של הזמרת לא נאמר דבר על המתרחש, קלסי התייחס לנושא בפודקאסט שלו, אמר שהוא שמח לראות אותה מסתחבקת עם אמא שלו ועם החברים שלו והודה לזמרת שהגיעה לראות אותו משחק.

אז מה השלב הבא של הכוכבת? גו'רדן שולץ, אדם מוכר במזדרונות ליגת ה- NFL, דיווח לראשונה אתמול (ד') שהזמרת נשארה עם טעם של עוד, וצייץ: "מקורות מספרים שטיילור סוויפט מתכננת להגיע למשחק של ה- Chiefs נגד ה- Jets כדי לצפות בטראוויס קלסי". שולץ היה גם הראשון לדווח לפני שהגיעה לתמוך בקלסי במשחק האחרון שלו.

וואלה! סלבס צופה בספורט רק כשהשכן החתיך יוצא לרוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully