וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תהיי חכמה": האקסית של טראוויס קלסי שולחת מסר לטיילור סוויפט

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:43

מעריציה של הכוכבת טיילור סוויפט ברחבי העולם כולו מתחרפנים לגמרי בימים האחרונים סביב מערכת היחסים שמתחילה להיבנות בין הזמרת לשחקן הפוטבול טרוויס קלסי, בתגובה, האקסית שלו שוברת שתיקה. וואלה! סלבס אחוות נשים

טיילור סוויפט טראוויס קלסי מאיה בנברי. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
אולי הוא השתנה?/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

כמו שיש דבר כזה ברו קוד, יש גם את אחוות הנשים, ואחרי שבת זוגו הקודמת של שחקן הפוטבול טרוויס קלסי, יוצאת הריאליטי מאיה בנברי, ראתה את הזמרת הגדולה של זמננו, טיילור סוויפט, מגיעה לצפות בקלסי משחק ולאחר מכן יוצאת איתו מהמגרש, היא לא יכלה להישאר בשקט.

על אף שמעריציה של הזמרת מתרגשים מאוד בעקבות ההתפתחויות, בנברי דווקא מודאגת: "הגבר שאני יצאתי איתו בשנת 2016 לא היה ג'נטלמן כמו שהוא מוצג היום. טיילור נראית כמו בחורה ממש כיפית עם אנרגיה יפייפיה, אז אני מאחלת לה המון בהצלחה, אבל אני לא אעמוד באחוות הנשים אם לא אגיד לה להיות חכמה", סיפרה האקסית ל- Daily Mail.

בנברי הוסיפה שהיא הייתה מעדיפה לטעות באזהרותייה: "אני פשוט מקווה שטיילור תצא מהסיפור הזה המורה ולא התלמידה". יוצאת הריאליטי הכירה את כוכב ה- NFL בזמן צילומי התוכנית בה השתתפה יחד עם שחקן הפוטבול "Catching Kels", בה קלסי יצא עם בחורה אחת מכל מדינה בארה"ב, ובנברי הייתה אחת מהן, רק המחשבה על הקונספט מזעזעת.

"אני בטוחה שבשלב הזה היא כבר מומחית בלהבין מי באמת שם בשבילה ומי רק משתמש בה. רק הזמן ידע להגיד מה יהיה. אבל כמו שתמיד אומרים: פעם בוגד תמיד בוגד", חתמה את דבריה עם משפט בומבסטי. וואלה! סלבס לא מקנאה באדם שיבגוד בסוויפט, במיוחד לא עם כמות המעריצים שלה, שמסוגלים לעשות הכל.

מהצד השני, בינתיים נראה שהוא דווקא מאוד משתדל להשאיר על הזמרת רושם טוב. מקורב אליו סיפר ל- People שקלסי דאג לה לנסיעה בקלאס ברכב וויטג' מתוך אוסף הרכבים שלו. אולי זאת בכלל הייתה הדרך שלו להכניס לשיחה את העובדה שאותה המכונית הוצגה כראווה באירוע ההתרמה שלו " Kelce Car Jam", שהתקיים רק יומיים לפני הדייט שלהם.

בנוסף, המקור מספר ששחקן הפוטבול לקח את הכוכבת למסעדה שהוא סגר מראש לכבוד מסיבה שתכנן בסיום המשחק, אך המסיבה קיבלה הסבה, וכמובן שכולם קיבלו את השינוי בתוכניות בהבנה, בעיקר אחרי שסוויפט הספיקה להסתחבק עם אמו וחבריו של קלסי כשצפו יחד במשחק.

וואלה! סלבס נלקחה לדייט בקורקינט וינטג' ששרד שני רחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully