וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר משמועה: מה הדליק את טיילור סוויפט?

25.9.2023 / 19:10

לאחר השמועות שנפוצו על זוגיות עם כוכב הפוטבול טרוויס קלסי, סוויפט הגיעה למשחק קבוצתו בקנזס סיטי וגם הריעה לו בהתלהבות. האם הם באמת ביחד? וואלה! סלבס טאצ'דאון

טיילור סוויפט במשחק של קנזס סיטי צ'יפס. Jason Hanna, GettyImages
הו, ההתלהבות. טיילור סוויפט מריעה לטאצ'דאון של טרוויס קלסי/GettyImages, Jason Hanna

אין עשן בלי אש, לפחות בגזרה של טיילור סוויפט. לאחר שלאחרונה נפוצו שמועות על כך שהזמרת הלוהטת בתבל יוצאת עם שחקן הפוטבול המצליח טרוויס קלסי, דאגה הכוכבת לתדלק ולתחזק את הדיבורים הללו. סוויפט נכחה במשחק הביתי של קנזס סיטי צ'יפס, קבוצתו של קלסי, לצד אימו דונה, ולא הותירה מקום לספק.

קלסי וסוויפט שניהם בני 33. השחקן, שזכה עם קנזס סיטי בסופרבול בפעם השנייה בפברואר האחרון, סיפר כי ניסה לתת לסוויפט את מספר הטלפון שלו בביקורה בעיר במהלך סבב ההופעות האחרון שלה. הופעתה הייתה בארוהד, האצטדיון הביתי של קנזס סיטי. "ראיתי אותך מרעידה את הדשא בארוהד, כדאי לך לראות אותי עושה את זה", גילה איזה מסר שלח לה.

והיא אכן הגיעה וחזתה בניצחון של הצ'יפס על שיקגו, משחק שבו קלסי, שגידל לאחרונה שפם פורנו סבנטיז מכוער במיוחד, קלט מסירה לטאצ'דאון. את ההתלהבות של סוויפט באותו רגע היה קשה להסתיר.

טיילור סוויפט במשחק של קנזס סיטי צ'יפס. David Eulitt, GettyImages
טיילור סוויפט במשחק של קנזס סיטי צ'יפס/GettyImages, David Eulitt

ואם צריך עוד אינדיקציה, השניים גם עזבו את האצטדיון ביחד.

ורכבו אל השקיעה.

בשבוע שעבר התייחס אחיו של קלסי ג'ייסון, בעצמו שחקן פוטבול, לשמועות. הוא אמר שהוא "חושב שזה נכון", אבל סייג והודה שאינו מתמצא בחיי האהבה של טראוויס. אז האם השניים באמת יוצאים? עדיין קשה לדעת, אבל סוויפט, שרק השנה נפרדה ממאטי הילי, נראית לגמרי בעניין.

וואלה! סלבס רצתה להצטרף לתא הצפייה בקנזס סיטי, אבל הרכבת הקלה הורידה אותה באצטדיון בלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully