וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם טבעת עליה: האם טיילור סוויפט וטרוויס קלסי עומדים להתארס?

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:58

אתרי רכילות מעבר לים דיווחו שקלסי ביקש מאביה של סוויפט את ידה, וייתכן שהיא תסיים את תקופת החגים עם טבעת על האצבע. וואלה! סלבס בריידזילה

האם מלכת הפרידות הדרמטיות, הדוברת מטעם עצמה של מועדון הלבבות השבורים והאישה שנרמלה את המונח קרייזי קאט ליידי בדרך להתארס? כן, אם מאמינה לאתרי הרכילות מעבר לים. על פי ה-Page Six טרוויס קלסי, בן הזוג של טיילור סוויפט, ביקש את ידה מאביה.

השניים צפויים להעביר יחד את תקופת החגים, כך שאם יש אמת בדיווחים, ייתכן שסוויפט תתחיל את שנת 2024 בתור אישה מאורסת. על פי מקורבים, אביה של סוויפט הסכים לצעד הדרמטי ואילו קלסי התחיל להתייעץ עם חברים בנוגע לטבעת.

מקורבים לזמרת שיבחו את מערכת היחסים בין השניים והצביעו על ההבדל המשמעותי בין קלסי לאקס של טיילור, השחקן ג'ו אלווין: "טראוויס זורם איתה. אין לו בעיה לחכות לה מאחורי הקלעים כשהיא מופיעה, להיות שם בסיום ולקבל אותה בחיבוק. ג'ו היה מעדיף לכרות לעצמו זרוע ולא להגיע להיכל בו היא מופיעה".

מקורב אחר אמר: "טיילור מאוהבת לחלוטין. היא לא הייתה הרבה זמן עם בחור שהתגאה בה והתרגש לצאת איתה. היא התרגלה להנמיך פרופיל כי היא יצאה עם אנשים שזו הייתה הציפייה שלהם".

וואלה! סלבס מחכה שמישהו יבקש את ידה. בינתיים הדבר היחיד שמבקשים ממנה זה כסף קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully