וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפעמים אני נדחפת": ההסדר של דניאל גרינברג ואייל גולן נחשף

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 16:11

לא הרבה אחרי החשיפה של המשפיענית דניאל גרינברג על כך שלמרות הקאמבק לאב ילדיה, הזמר אייל גולן, השניים לא חזרו לגור יחד. היא מגלה לנו פרט נוסף ומעניין במיוחד על הימים בהם לכל אחד מזוג ההורים יש זמן פרטי עם הילדים. וואלה! סלבס משמורת מלאה

הסטורי של דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
"לפעמים אני נדחפת"/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שרק השבוע (ג') סיפרה לנו המשפיענית דנית גרינברג קצת פרטים על בחירת המגורים שלה ושל הזמר אייל גולן, ושלמרות הקאמבק הצפוי מראש הם עדיין מתגוררים בשני בתים שונים ונפגשים עם הילדים ולבילויים משותפים.

היום (ה') חשפה גרינברג בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה פרט נוסף על הדרך שלה ושל גולן לגרום לדברים לעבוד הכי טוב שאפשר, חלוקת ימים: "בשבתות לרוב אנחנו יחד עם הילדים, במהלך השבוע אנחנו עוד במשמרות כדי לתת אוויר אחד לשנייה. עבודה, סידורים, ערב חברים. סוג של התרגלנו לסידור הזה וניצחנו בו כי התנהלנו מושלם כהורים גרושים והכל באמת בזרימה. לפעמים אני נדחפת ליום שלו" אמרה וחתמה עם אימוג'י צוחק.

חודש שעבר, בראש השנה, סוף סוף בישרו השניים לעולם באופן רשמי על החזרה שלהם לחיים אחד של השנייה בתור בני זוג: "תודה להשם על חיבור נשמות מחדש. החג הזה הכל שלם, ברוך השם. חג שמח ושנה טובה לכל עם ישראל, בריאות אושר ושמחה גדולה לכולנו אמן", כתבה אז גרינברג.

כאמור הקאמבק המדובר היה צפוי בעקבות מספר החופשות המשותפות שיצאו אליהן גם עם חברים וגם לבדם. במשך החופשות הם המשיכו להכחיש את השמועות עם תירוץ שמדובר בשמרה על שלום בית למען הילדים.

השניים התחתנו בשנת 2020 וחולקים שני ילדים משותפים, מיאל ורון. על הגירושים הם הודיעו אחרי כמעט שנתיים של נישואים. את תהליך הגירושים עצמו הם הצליחו לעבור בלי יותר מידי רעש וצלצולים, אך בסיום התהליך העקיצות לא איחרו להגיע.

וואלה! סלבס חזרה לאקס שלה אחרי שהוא הביא לה שווארמה בארבע לפנות בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully