וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביחד או לא? אייל גולן ודניאל גרינברג טסו לחופשה זוגית

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 17:05

הזמר ויוצאת הריאליטי אמנם לא הצהירו על קאמבק באופן רשמי, אבל אחרי אינספור בילויים, חופשות ודייטים אפשר לקרוא לילד בשמו. וואלה! סלבס די כבר

מיאל ורון הילדים של דניאל גרינברג ואייל גולן, 10 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמא ואבא יצאו לחופשה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל גרינברג ואייל גולן, 10 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מה קורה שם?/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נדמה כי בכל כמה ימים אנחנו מתבשרים על עדכון מחודש בנוגע למערכת היחסים של הזמר אייל גולן ויוצאת הריאליטי דניאל גרינברג. כזכור, השניים הודיעו על הגירושים אי שם בשנת 2021, כשנה לאחר שהתחתנו והביאו לעולם את בנם המשותף השני. מאז הם הספיקו להחליף לא פעם עקיצות מתוקשרות ובאותה הזדמנות גם לשדר עסקים כרגיל אל מול הילדים המשותפים. אך הפעם נשאלת השאלה האם השניים חזרו באופן רשמי?

גרינברג העלתה בסוף השבוע לחשבון האינסטגרם שלה סטורי בו כתבה: "אמא ואבא בחופשה, מיאל ורון עם סבא וסבתא". לא זאת בלבד, הבוקר שיתפה גם סטורי משותף שלה ושל גולן רגע לפני שהם עולים לרכבל כשהם מחויכים וקרובים במיוחד. בהמשך, שיתפה סטורי נוסף בו המוזיקאי אוחז את ידה רגע אחרי שהיא חטפה לדבריה "התקף חרדה קל" בגלל הנסיעה ברכבל. ואם תהיתם אם שם זה נגמר, בטח לא תופתעו לגלות כי גרינברג חזרה ברכבל כשהיא מחובקת עם גולן שאומר לה מחויך: "חבקי אותי כל הנסיעה".

דניאל גרינברג ואייל גולן, 10 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מחובקים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כזכור, בחודש מרץ האחרון השניים החלו להראות שוב יחד ומהר מאוד הגיעו גם השמועות על קאמבק שלהם זה לזרועותיה של זו. הם הקפידו להכחיש או סתם להתחמק מלתת תשובה ברורה, אבל נצפו שוב ושוב מבלים יחד בהזדמנויות שונות. בחודש יולי הם טסו לחופשה משותפת עם חברים במיקונוס, ולמרות שהצהירו שהם טסו כ"חברים הכי טובים שיש", תמונות הפפראצי שיצאו מהחופשה המדוברת לא השאירו יותר מדי מקום לספק.

בתחילת החודש הם ארזו גם את ילדיהם המשותפים ואת יאן, בנו של גולן מבת זוגו לשעבר רוסלנה רודינה, והמריאו לחופשה משפחתית משותפת. מכאן השניים הפסיקו להסתתר, ומספיק לצפות בסטורי של גרינברג כשהיא מבלה עם הזמר במהלך חזרות וצמודה אליו במהלך היום, או סתם להיות בעלי זוג עיניים רואות, כדי להבין סופית שהקאמבק הושלם.

וואלה! סלבס לא חוזרת על אותה טעות פעמיים, בניגוד לאנשים מסוימים. אמרה ולא יספה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully