וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען הסר ספק: דניאל גרינברג מבהירה מה המצב בינה לבין אייל

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 11:39

אחרי שטסו לחופשה משותפת עם חברים ולאחר מכן לחופשה עם הילדים וצולמו באין סוף סיטואציות קרובות במיוחד, נראה שכבר היה ברור שהזמר וגרושתו שוב יחד. ואם למישהו היה עוד ספק, כעת מגיעה הוכחה נוספת. וואלה! סלבס זורמת

אייל גולן ודניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
למישהו זה לא היה ברור?/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף שנת 2021 הזמר אייל גולן ואושיית הרשת דניאל גרינברג הודיעו על הגירושים שלהם, שנה בלבד אחרי שהתחתנו ושלושה חודשים אחרי שהביאו לעולם את בנם השני. מאז הם הספיקו להחליף עקיצות ברשת ובראיונות, אבל מנגד השתדלו לשמור על יחסים טובים לטובת שני ילדיהם המשותפים.

בחודש מרץ האחרון השניים החלו להראות שוב יחד ומהר מאוד הגיעו גם השמועות על החזרה שלהם זה לזרועותיה של זו. הם הקפידו להכחיש או סתם להתחמק מלתת תשובה ברורה, אבל נצפו שוב ושוב מבלים יחד בהזדמנויות שונות. לפני כחודש הם טסו לחופשה משותפת עם חברים במיקונוס, ולמרות שהצהירו שהם טסו כ"חברים הכי טובים שיש", תמונות הפפראצי שיצאו מהחופשה המדוברת לא השאירו יותר מדי מקום לספק.

בתחילת החודש הם ארזו את מיאל ורון, ילדיהם המשותפים, ואת יאן, בנו של גולן מבת זוגו לשעבר רוסלנה רודינה, והמריאו לחופשת משפחתית. מכאן השניים הפסיקו להסתתר, ומספיק לצפות בסטורי של גרינברג כשהיא מבלה עם הזמר במהלך חזרות וצמודה אליו במהלך היום, או סתם להיות בעלי זוג עיניים רואות, כדי להבין סופית שהקאמבק הושלם והם אכן חזרו להיות יחד. אבל למקרה שזה עדיין לא היה ברור, התשובות שענתה גרינברג לעוקבים שלה באינסטגרם כבר לגמרי לא השאירו אף מקום לספק.

דניאל גרינברג מבהירה על היחסים עם אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
אמא חברה של אבא ואבא חבר של אמא/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג מבהירה על היחסים עם אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
it's complicated/צילום מסך, אינסטגרם

יוצאת הריאליטי ענתה כאמור לשאלות של עוקביה באינסטגרם, וכשנשאלה איך היא מסבירה לילדים שהיא וגולן נמצאים יחד היא ענתה: "לא מסבירה, נותנים להם להרגיש את הקרבה לאט לאט. מיאלי כבר יותר מבינה ושואלת שאלות כמו- אמא חברה של אבא? אבא חבר של אמא? והתשובה היא כן, עבורם תמיד אמא ואבא חברים".

כשהעוקבים דרשו כבר הגדרה יותר ברורה לקשר בין השניים, גרינברג ניסתה עדיין לשמור על תשובה מטושטשת שלמעשה אומרת הכל: "אין שום הגדרה כרגע, חיים את היום ואת הרגע, עוטפים ודואגים לילדים שלנו, נהנים ביחד ולחוד ובעיקר לא באמת מייחסים חשיבות לכותרות כאלה ואחרות". כשנשאלה מה יהיה עם הילדים אם שוב לא ילך ביניהם, היא כבר לגמרי לא הכחישה את הקאמבק ופשוט הבהירה שהיא לא תתן לילדים שלה להיפגע.

וואלה! סלבס יודעת מה אומרים על מי שעושים את אותה טעות פעמיים: מגיע להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully