וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלם שהוא חזר אליה": מה קורה בין איל גולן לדניאל גרינברג?

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 13:00

צמד האקסים מבלים יחד עם חברים נוספים במיקונוס ולמרות שאין אישור על קאמבק רשמי, הסטוריז המשותפים הצליחו לבלבל את העוקבים. מה קורה שם? וואלה! סלבס פורח

איל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
רגע, מה? איל גולן ודניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

בזמן שוואלה! סלבס מנסה לשרוד את מזג האוויר הזוועתי בעזרת קוביות קרח ומזגן מקרטע, יש מי שהחליטו להתעופף ללוקיישן שכולו מאגרי מים, משקאות אנרגיה ובידוריות. איל גולן ודניאל גרינברג העבירו את הימים האחרונים במיקונוס ולמרות שהיו עם חברים משותפים, אי אפשר היה להתעלם מהקרבה ביניהם.

גולן העלה סטורי בו הוא חובק את מותניה של גרינברג וכתב "גרושתי היפה", ואילו היא מצידה העלתה סטורי שלו מניח תפילי וכתבה לילדיהם, שאינם יודעים קרוא וכתוב, "מיאל ורון, אימא דואגת לאבא מלאכים שלי".

איל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
איל גולן דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

העוקבים לא נשארו אדישים למחוות ההדדיות ולעובדה שבני הזוג לא מאשרים או מכחישים קאמבק. "הלם שהוא חזר אליה אחרי ראיון ששפכה עליו", כתבה גולשת המומה ואילו אחרת הוסיפה "לחזור לאב ילדייך ולאהבתך האמיתית זוהי זכות עם כל מה שכרוך בזה".

מגיב אמיץ נוסף כתב: "מה זה? לא פלא שאייל לא משחרר אותך, הוא יודע טוב מאוד מה יש לו בידיים. בחורה נדירה!". אז האם הם ביחד או לא? וואלה! סלבס ממשיכה לעקוב באדיקות ונדירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully