וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוזר. יצאת כלום ושום דבר": למה המעריצים של אייל גולן נגדו?

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 16:21

עמוד האינסטגרם של הזמר אייל גולן התמלא בשלל הודעות זועמות של מעריצים, ולא, לא מדובר באכזבה מהופעה או אפילו לא מהחקירות והחשדות שהיו נגד הזמר, אלא דווקא בגלל השמועות על החזרה לאקסית: "השתלטה לך על הכסף וגם על האינסטגרם". וואלה! סלבס זעם קדוש

מה חשבתי במהלך הריאיון של דניאל על אייל/NOW שירה בר

אייל גולן ודניאל גרינברג אמנם לא אישרו רשמית את הקאמבק ביניהם, אבל אחרי החופשה של השניים עם חברים נוספים במיקונוס והחופשה המשפחתית הנוספת אליה טסו יחד לאחרונה, נראה שמעריצי הזמר כבר החליטו שמדובר בעניין סגור, והם גם ממש לא מרוצים מכך.

הזמר העלה לעמוד האינסטגרם שלו פוסט עם תמונות מהחופשה המשפחתית וכתב: "חופשה מדהימה עם דנצ'ו והאהובים שלי. מסוג הרגעים שאני פשוט מתנתק מהכל ומתמלא באושר טהור וסיפוק אדיר מהקן המשפחתי שלי שהוא כל חיי". לצד התגובות שפירגנו לשניים על ההחלטה לשמור על הקן המשפחתי ולצאת ביחד עם הילדים לחופשה וגם לקחת איתם את יאן, בנו של גולן מרוסלנה רודינה, היו גם לא מעט שבחרו דווקא לתקוף אותם.

"תזכיר לנו מי זאת דנצ'ו? אההה זאת שליכלכה עלייך בטלויזיה. וואלה אייל יצאת לוזר. עד עכשיו הערצתי אותך אבל יצאת כלום ושום דבר סורי", כתבה אחת העוקבות של הזמר ואחרת הוסיפה תגובה אפילו יותר מרושעת: "אין ולא תהיה אילנית או רוסלנה. פתחה מותג מיאל נסגר בשנייה יצאה עם בחור צעיר אלק אהבת חיי ברח כמו מאש בקיצור אפילו המצלמות הבינו הכל זיוף אחד גדול".

אייל גולן ודניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
גנבה את לבו? גרינברג וגולן/צילום מסך, אינסטגרם

ואם תהיתם, אז ממש לא מדובר בתגובה אחת או שתיים מרושעות, אלא עשרות הודעות שכאלו, שבמקום להניח שלזמר המצליח יש בחירה חופשית, שיקול דעת וקבלת החלטות, בחרו כמובן להאשים את גרינברג בשלל תיאוריות מיזוגניות שונות ומשונות שנעו בין גניבה, שטיפת מוח והשתלטות לגולן על החשבון, זה שבבנק וזה שברשתות החברתיות.

"אייל גולן הזמר הלאומי והגדול אבל עם אופי ואישיות מאוד חלשה" כתב מעריץ אחד ואחר הוסיף: "שוב הגברת כותבת לך את הפוסטים. זאת שליכלכה עליך מול כל המדינה. מה לא עושים היום בשביל כסף", זאת בדומה לתגובות נוספות שטענו כי גרינברג היא זו שהעלתה את הפוסט בחשבונו של הזמר.

נזכיר שממש לפני כשבוע בחרה גרינברג שלא לשתוק לאחר שקיבלה הודעה נבזית במיוחד מאחת העוקבות, העלתה אותה לעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "לא יתכן שאדם ירגיש כל כך בנוח לפנות לאדם אחר באופן בו הוא מנסה להקטין/לרמוס. היום זאת אני, מחר זאת ילדה שקצת פחות חזקה ממני ואתם פשוט יכולים לגרום לנזק בנפש של בן אדם".

וואלה! סלבס אוכלת הייטרים לארוחת בוקר. וצהריים. וערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully