וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בואו נפסיק עם הספקולציות": אייל גולן מגיב לשמועות

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 9:46

אחרי שהעלו אין סוף תמונות ורמזים מחשידים מהחופשה המשותפת במיקונוס, הרשת נותרה מבולבלת לגבי מצב היחסים בין דניאל גרינברג לאייל גולן, ועכשיו הזמר החליט להגיב ולהבהיר את הדברים. או שאולי רק לעשות את זה מבלבל יותר? וואלה! סלבס טברנה

החופשה הנוצצת של צמד האקסים דניאל גרינברג ואייל גולן (לצד עוד שלל זוגות חברים), עוררה לא מעט עניין ברשת, אחרי שהשניים פיזרו רמזים סותרים שגרמו לעוקבים לתהות- האם נעשה כאן קאמבק ממש מתחת לאף של כולנו?

השניים החליטו לשים סוף לשמועות, ולענות על השאלה אחת ולתמיד. בפוסט שהעלתה אתמול (א') הזמר לחשבון האינסטגרם שלו, בצירוף תמונה צמודה שלו ושל גרינברג, הוא כתב: "בואו נעצור רגע ונפסיק עם הספקולציות. נסעתי לחופשה ביוון עם כמה זוגות חברים טובים ועם דניאל גרושתי המהממת. נסענו כחברים הכי טובים שיש, כהורים לשני ילדים מהממים, שרק טובתם לנגד עינינו. אני ודניאל בקשר מדהים ואנחנו לפני הכל חברים טובים, במידה ונחליט לחזור זה יקרה רק שנהיה בטוחים שאנחנו עושים את הדבר הנכון לנו ולשני המלאכים שלנו".

כי מי מאיתנו לא מצא את עצמו מבלה בחופשה עם האקס/ית, צמוד צמוד בבריכה, רוקדים ביחד ואף, כביכול, חולקים חדר משותף? אפלטוני לחלוטין, כמובן.

וואלה! סלבס מצאה הייתה באותו מקום עם האקס, ובילתה את כל הערב בשירותים כדי לא להתקל בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully