וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמשיכי לסחוט כסף מהפדופיל": דניאל גרינברג חוטפת ולא שותקת

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 10:03

דניאל גרינברג החליטה להפסיק לשתוק לתגובות נבזיות שהיא סופגת, ואחרי שקיבלה אחת נמוכה במיוחד, ענתה עליה לעיני 488 אלף העוקבים שלה. וואלה! סלבס לא פראיירית

דניאל גרינברג- סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
מפסיקה לשתוק/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג- סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
ביקורת לא לגיטימית/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי החופשה המשותפת של צמד האקסים אייל גולן ודניאל גרינברג ואין סוף תמונות משותפות ורמזים, נראה שלכולנו כבר די ברור שנעשה כאן קאמבק גם מבלי שתצא הצהרה רשמית. וכמו תמיד, לכולם יש מה להגיד, אבל נראה שיש כאלו שהלכו צעד אחד רחוק מדי עם מה שהם רואים כביקורת.

גרינברג שיתפה אתמול (ב') בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה החלטה שלקחה, לחשוף בגלוי כל עוקב שיכתוב לה הודעת נאצה: "הקלות של אנשים לכתוב דברים בין אם זה מפרופילים בדויים ובין אם זה מפרופילים אמיתיים. בי זה לא פוגע כי אני ברמת החסינה כבר לכל השיט הזה, אבל יש נערות/נערים ואפילו ילדים שהם חלק מהרשת החברתית שחשופים לפגיעות מילוליות מהסוג הזה וחייב למגר את התופה הנמוכה הזאת. אז הנה אני מודיעה- תחשבו לפני שאתם כותבים כי השם שלכם יעלה באופן גלוי וללא צנזור בפני 488 אלף אנשים. סוף מעשה במחשבה תחילה".

מה שהיווה את הטריגר להצהרה הזו היא הודעה שקיבלה מעוקבת, שאם לומר את האמת, לא ברור מה גורם לאדם לקום יום אחד ולשלוח לאדם אחר, מפורסם או לא מפורסם, הודעה שכזו. העוקבת החביבה פתחה את השיח בין השתיים בברכת "חתיכת שרמוטה", בהחלט קלאסי. לאחר שגרינברג ענתה לה, המשיכה העוקבת וכתבה: "לכי תמשיכי לסחוט כסף מהפדופיל". העוקבת המשיכה וביקרה את גרינברג על החלטה לחזור לגולן: "עברתי המון בחיים ולא הייתי מעזה ללכת לאחד שהתגרשתי ממנו בקטע של בגידה מבטיחה לך", והשיא: "את צריכה לקחת ביקורת בקטע חיובי, סורי על המילה הלא יפה שאמרתי לך". מי מאיתנו לא היה מקבל ביקורת כזו לבבית?

דניאל גרינברג- סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
עלה לה/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מהסיבוב הקודם/צילום מסך, אינסטגרם

השיח בין השתיים המשיך להתפתח ולא בדיוק ברוח השלום והאחווה והסתיים בהודעה נחרצת של דניאל: "תכבי את עצמך ואל תכתבי הודעות כאלה לשנים שהן לא חלק מחייך ומעוררות אצלך עניין כזה או אחר". בהמשך העלה הכוכבת סטורי נוסף שהסביר למה בחרה לעלות את השיחה ביניהן: "אני האחרונה שתעפל בצורה כלשהי לצורך הסתה, אבל יש סיבה לזה שאני מפרסמת את הדברים הגם פחות טובים שאני נתקלת בהם. ברור לי שאת הרוע בעולם לא ניתן למחוק אך ניתן לחשוף ואולי להעביר שיעור או שניים את אותו אדם שמרגיש בנוח ובביטחון להשתמש במילות גנאי כלפי האחל ואולי בכלל נעשה לו שירות מעולה".

"אנחנו נמצאים במציאות של מלחמת אחים, וכמישהי שמשפיעה בפלטפורמה הזאת אני חושבת שאם יש לי ולו מעט את הכוח להפחית את תופעת הבריונות ברשת כך אעשה. לא יתכן שאדם ירגיש כל כך בנוח לפנות לאדם אחר באופן בו הוא מנסה להקטין/לרמוס. היום זאת אני, מחר זאת ילדה שקצת פחות חזקה ממני ואתם פשוט יכולים לגרום לנזק בנפש של בן אדם".

זו לא הפעם הראשונה שגרינברג בוחרת שלא לשתוק לתגובות נבזיות שהיא מקבלת. לאחרונה היא שיתפה תגובה מגעילה במיוחד שקיבלה על המראה שלה לאחר שהעלתה תמונה שלה בבקיני, מבלי להסתיר את שמו של הבחור, ולאחר מכן העלתה פוסט שקרא לנשים להיות שלמות עם עצמן: "תהיי שלמה עם מי שאת וגם תשלימי עם מה שאת לא, תהיי שלמה עם הבחירות שלך וגם עם הויתורים, תהיי שלמה עם עצמך"

וואלה! סלבס מזכירה לכם: אתם לא לבד. אם חוויתם בריונות ברשת, פנו למוקד 105 הנותן מענה לפניות הציבור 24/7 ומטפל בכל סוגי הפגיעות בילדים ונוער ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully