וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפוצצת: דניאל גרינברג לא שותקת מול הטוקבקים

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 15:15

דניאל גרינברג העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות מהחופשה המדוברת במיקונוס, קיבלה תגובה הזויה במיוחד ובחרה שלא לשתוק אל מול האש שספגה. וואלה! סלבס שולפת ציפורניים

בדומה לתגובות שקיבלה ירדן הראל בשבוע שעבר (ה'), גם דניאל גרינברג קיבלה תגובה דוחה במיוחד על תמונה שלה שהעלתה בבגד ים. גם במקרה הזה, הכוכבת החליטה שלא לאפשר לגיטימציה לתגובות כאלה והגיבה במסר מעצים.

גרינברג העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות חדשות בבגד ים מהחופשה המדוברת שלה במיקונוס. בין שלל התגובות המפרגנות, היה מי שבחר לבקר את הכוכבת והגיב: "פעם הבאה בגד ים שלם. אני לא צריך לסבול את המראות הקשים של הבטן שלך", זאת בהתייחס לסימני המתיחה (הכמעט בלתי נראים, יש לציין) שעל בטנה, מזכרת לשני הילדים שלה שנשאה ברחמה.

אושיית הרשת בחרה שלא לשתוק, והעלתה לסטורי שלה הודעה נוספת שקיבלה, בה הציעו לה לעשות טיופל לסימני המתיחה: "אני קוראת את מה שאתן רושמות לי ומתמלאת באושר, שמחה לדעת שדרך ההשלמה שלי עם מתנת הזאת הזאת אני מנצליחה להעביר לכן נירמול, ביטחון וקבלה עצמית".

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מוסר ההשכל/צילום מסך, אינסטגרם

וכדי לחתום את כל הסערה, העלתה גרינברג פוסט נוסף ובו כתבה: "תהיי שלמה עם כל ההיתרונות שבך וגם עם החסרונות, תהיי שלמה עם הנצחונות שלך וגם עם הכשלונות, תהיי שלמה עם מי שאת וגם תשלימי עם מה שאת לא, תהיי שלמה עם הבחירות שלך וגם עם הויתורים, תהיי שלמה עם עצמך" כתבה גרינברג.

"ואם את לא, תעשי הכל בשביל שתהיי ולעולם אל תוותרי על עצמך. כי את, כן את, יכולה להזיז הרים , את יכולה לסלול לעצמך דרכים יפות בדרך לכל מה שחפצה נפשך, כי את ורק את יכולה להשיט את ספינת חייך
ולעגון אותה באיזה מקום שרק שתבחרי לעצמך", הוסיפה, וחתמה: "והכי חשוב, תהיי שלמה".

וואלה! סלבס חיפשה תקופה ארוכה בגד ים שיעלה עליה, אבל נזכרה שהיא בכל מקרה מעדיפה להשאר בבית מתחת למזגן ובפיג'מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully