וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן הראל העלתה תמונה בביקיני - והותקפה ברשת

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 14:15

ירדן הראל העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה מתוקה לכבוד יום ההולדת של אביה, אבל הגולשים בחרו להתמקד דווקא בביקיני שלבשה. וואלה! סלבס משמרות הצניעות

ביום כיף משפחתי וחגיגי בים לכבוד יום ההולדת של אביה, ירדן הראל העלתה תמונה וחטפה מהעוקבים תגובות קשות ומלאות בשנאה.

"אותו חוף ילדותי" כתבה הראל בתיאור הפוסט. "אבא שלי חוגג היום יום הולדת, ואיך הוא ביקש לציין את המאורע? פשוט שנהיה יחד כל המשפחה, שנלך בבוקר לים ונאכל בחוף אבטיח קר. אבוש, מאחלת לך בריאות ושבכל קיץ נחגוג לך עם הרגליים במים וחיוך גדול". אך המרחק בין המסר שנכתב למסר שהתקבל אצל הגולשים? שמיים וארץ.

הסטורי של ירדן על התגובות שקיבלה. אינסטגרם, צילום מסך
אנשים ללא גבולות/צילום מסך, אינסטגרם

"למה אבא שלך צריך לראות אותך עם תחתון וחזיה? כל כך לא מכבד" כתבה מישהי שכנראה נתקעה עם מכונת הזמן שלה בתקופות חשוכות יותר. הראל לא נשארה חייבת לתגובה המיותרת וכתבה: "את רצינית? אנחנו בים עם בגד ים. מעדיפה שאלבש אוהל? או שפשוט לא אלך לים עם אבא שלי לים". אולי בורקיני ישקיט אותה.

תגובה אחרת לא הייתה יותר טובה: "איפה האבות של הדור שלנו? היה רואה את הבת שלו בביקיני והיה קובר את עצמו. פה עוד מתחבק איתה. חינוך הזיה יש היום". וואלה! סלבס ממליצה לשתות כוס מים ולהתחיל להתקדם לעולם החדש בו נשים יכולות לחבק את אבא שלהן, כן גם אם הן בביקיני.

למרות התגובות השיפוטיות שלא לצורך, תגובות רבות היו מלאות באיחולי מזל ובריאות לאביה של ירדן. נראה שלמרות החושך שהיה באמירות הקשות שהוטחו, יש המון אור שדואג להזכיר מה חשוב באמת -חגיגת יום ההולדת. מזל טוב!

וואלה! סלבס גם הייתה שמחה לשבת בים, אבל היא שונאת חול, מים וזולת.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully