וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיבור נשמות מחדש": אייל גולן ודניאל גרינברג חזרו להיות ביחד

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 8:01

הזמיר וגרושתו הצעירה חזרו להיות ביחד באופן רשמי, אחרי חודשים של שמועות, ספקולציות ותמונות פפראצי מפלילות מאוד. האם הפרידה הבאה תהיה כאוטית יותר מהקודמת? וואלה! סלבס שולחן חג

בחודשים האחרונים וואלה! סלבס שמעה לא פעם ולא פעמיים שאייל גולן ודניאל גרינברג חזרו להיות ביחד. למרות הכחשות נמרצות, חופשות משותפות וצילומי פפראצי מפלילים לא הותירו מקום לספק, אלא שהפעם ההודאה הגיעה מגרינברג עצמה.

במהך החג, העלתה יוצרת הריאליטי פוסט לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה "רק אמא יכולה להרגיש את משמעות והעוצמה שיש בערב חג. בראש השנה שעבר ישבתי בשולחן החג ללא ילדיי, כמו חץ בלב, כמו יום ללא ערך, עצב וריקנות פנימית שלא ניתן להסביר במילים.

חזרתי הביתה אחרי ערב חג ולא הפסקתי לבכות ובעיקר חשבתי עם עצמי איך מעבירים עוד חגים כאלה.
אז תודה להשם על חיבור נשמות מחדש. החג הזה הכל שלם, ברוך השם. חג שמח ושנה טובה לכל עם ישראל, בריאות אושר ושמחה גדולה לכולנו אמן". כדי שלא יהיו ספקות נוספים, גרינברג הוסיפה תמונה עם גולן מביקור משותף בכותל המערבי. מה אתם יודעים, ניסים באמת מתרחשים.

בני הזוג התחתנו בשנת 2020 והביאו לעולם שני ילדים משותפים, מיאל ורון. הם הודיעו על גירושים אחרי קצת פחות משנתיים של נישואים ולמרות שהצליחו לעבור את התהליך בסודיות מוחלטת, העקיצות ההדדיות לא איחרו להגיע.

בחודשים האחרונים השניים יצאו למספר חופשות משותפות, חלקן עם חברים וחלקן זוגיות. הם הכחישו שמועות על חזרה וסיפרו שהם שומרים על שלום בית למען הילדים, אבל כעת קיבלנו את האישור הרשמי.

וואלה! סלבס למדה בגיל צעיר שאם המיטה מלאה בפשפשים, יש לזה סיבה טובה: שולי, הפינצ'ר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully