וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג חושפת פרט מפתיע על הזוגיות שלה ושל אייל גולן

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 10:05

צמד האקסים הכריז לאחרונה על קאמבק מרגש אחרי לא מעט זמן בנפרד, אבל נראה שהפעם הם בחרו לעשות את הדברים קצת אחרת. וואלה! סלבס לינה משותפת

אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
פעם תורי פעם תורך?/צילום מסך, אינסטגרם

בערב ראש השנה האחרון הכריזו סוף סוף אייל גולן ודניאל גרינברג על הקאמבק שלהם, אחרי לא מעט זמן של שמועות, רמזים, חופשות משותפות ולמעשה- כל הוכחה אפשרית לכך שהם שוב יחד. אבל האם סטורי תמים שהעלתה אתמול (ב') דניאל חושף פרט מפתיע על הזוגיות שלהם?

בסטורי המדובר שהעלתה אתמול גרינברג לעמוד האינסטגרם שלה היא צירפה תמונה שלה לבד וכתבה: "כשהילדים ישנים אצל אבא ואני לא מוצאת את עצמי". כזכור, לגולן וגרינברג יש שני ילדים משותפים: מיאל (3) ורון (2). נראה שהפעם הם בחרו לעשות את הדברים קצת אחרת ועדיין לא חזרו למגורים משותפים, על אף שהם מבלים ונמצאים יחד לא מעט, אם נשפוט על פי הפרסומים שלהם ברשתות החברתיות.

כזכור, השמועות על החזרה של השניים, שנפרדו בשנת 2021 אחרי 3 שנות זוגיות וקצת פחות משנתיים של נישואים, החלו עוד בחודש מרץ כשהשניים בילו יחד במסיבת פורים ונראו צמודים במיוחד. במהלך הקיץ האחרון חשדות המעריצים ואתרי הרכילות התגברו יותר ויותר, אחרי שהצמד טס יחד לחופשות משותפות ולא הפסיקו לפזר רמזים.

דניאל גרינברג סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
דווקא נשמע סידור נוח/צילום מסך, אינסטגרם

בראש השנה, כאמור, העלתה גרינברג סוף סוף את הפוסט שלא מעט ציפו לו ובו אישרה רשמית כי הם חזרו זה לזרועותיה של זו כשצירפה תמונה משותפת של השניים וכתבה: "רק אמא יכולה להרגיש את משמעות והעוצמה שיש בערב חג. בראש השנה שעבר ישבתי בשולחן החג ללא ילדיי, כמו חץ בלב, כמו יום ללא ערך, עצב וריקנות פנימית שלא ניתן להסביר במילים. חזרתי הביתה אחרי ערב חג ולא הפסקתי לבכות ובעיקר חשבתי עם עצמי איך מעבירים עוד חגים כאלה. אז תודה להשם על חיבור נשמות מחדש. החג הזה הכל שלם, ברוך השם. חג שמח ושנה טובה לכל עם ישראל, בריאות אושר ושמחה גדולה לכולנו אמן".

וואלה! סלבס סיכמה עם האקס שלה על משמורת משותפת על חולד המחמד שלהם, אבל איכשהו הוא נמצא תמיד אצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully