וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נפרדים: אייל גולן ודניאל גרינברג מרימים במסיבה של עופר ניסים

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 12:46

בזמן שוואלה! סלבס ישבה לבד בסוכה ובהתה באתרוג, דניאל גרינברג ואייל גולן שחזרו להיות ביחד באופן רשמי, הגיעו למסיבה השנתית של עופר ניסים בפארק הירקון ונראו דביקים מתמיד. מי עוד הרימו כל הלילה? וואלה! סלבס גלמודה

אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
נו טוב. אייל גולן ודניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

כמו בכל שנה בזמן ששלומית בונה סוכה, עופר ניסים בונה מסיבה בלתי נשכחת בפארק הירקון אליה מגיעים כל המי ומי. לצד האורחים הקבועים שמקפידים להגיע לאירוע, קיבלנו גם מצטרפים חדשים שיצאו ממש לא מזמן מבית האח הגדול.

הזוכה הגדולה יובל מעתוק והבסטי ליאל קוצרי הגיעו והרימו במסיבה הכי שווה בעיר, אותה הפיקו vivo production של אילן אשר ואבי בן שטרית. השניים פגשו במקום גם את אתי ואת דיירי העונה הקודמת והמאורסים הטריים בר כהן ואליאב טעטי.

מי שמשכו את עיקר תשומת הלב של וואלה! סלבס היו הרווקים הטריים מאיה קיי ואון רפאלי, שבילו יחד וגרמו לנו להרהר בזוגיות חדשה. אבל זוג מלכותי יש רק אחד, והם הסיבה לשמה התכנסו פה: אייל גולן ודניאל גרינברג.

האח הגדול אתי ליאל קוצרי יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
חדשים בזה/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה קיי און רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
מה קורה שם?/צילום מסך, אינסטגרם

בני הזוג שהודיעו לאחרונה על קאמבק באופן רשמי היו אורחים קבועים במסיבה ותמיד פתחו שולחן במתחם ה-VIP, חוץ מבתקופה בה לא היו יחד. השנה הם חזרו בכל הכוח יחד עם אלין, בתו של גולן מנישואיו לאילנית לוי.

מקורבים לוואלה! סלבס שהצליחו להישאר בהכרה במסיבה, סיפרו לה שבני הזוג נראים מאוהבים לחלוטין ולא הורידו את הידיים שלהם זה מזו.

וואלה! סלבס מעדיפה לעשות מסיבת תה עם עצמה. כלומר, לשבת ולשפוך אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully