וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסיקים להסתתר: אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר צמודים בדיסנילנד

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 12:40

מערכת היחסים של הזמרת אריאנה גרנדה ובן זוגה, השחקן אית'ן סלייטר, רק מתקדמת ומתחזקת בצל הגירושים שכל אחד מהם עובר בנפרד. עכשיו שניהם יוצאים לראשונה לאוויר העולם לדייט ראשון לעיני המצלמות. וואלה! סלבס מיקי מאוס

רק לאחרונה גילינו שהזמרת אריאנה גרנדה ובן הזוג החדש שלה, השחקן אית'ן סלייטר, עברו לגור ביחד אחרי שלקחו הפסקה אחד מהשנייה כדי להתמקד בגירושים שכל אחד מהם עובר בנפרד ונראה שהם סיימו להסתתר מהעולם.

אתמול (ב') פרסם בלוג הרכילות Deuxmoi תמונות של השניים בזמן בילוי רומנטי בפארק השעשועים דיסנילנד. גרנדה וסלייטר נראו קרובים והלכו בין שלל המתקנים כשידיהם שלובות. היציאה הזוגית הזאת מתרחשת שבוע בלבד אחרי שהגישה הזמרת את בקשת הגירושים שלה מהאקס, איש הנדל"ן דולטון גומז. כחלק מהסכם הגירושים, למרות שלשניים יש הסכם ממון, צפוייה גרנדה לכתוב צ'ק שמן אחד לפקודת גומז לפני שתוכל לשים את מערכת היחסים הכושלת מאחוריה.

הכוכבת והשחקן הסתובבו להם ברחבי הפארק, וניסו שלא למשוך יותר מידי תשומת לב עם בגדים שחורים מכף רגל ועד ראש, אך מעריצים חדי עין הצליחו לקלוט את הזוג שסוף סוף החליטו לצאת לאוויר הפתוח ולהפסיק להתחבא.

הגירושים של סלייטר ממי שהייתה בת זוגו בעשור האחרון, לילי ג'יי, כנראה יהיו קצת יותר מורכבים בהתחשב בזה שלשחקן יש ילד קטן, כל שנותר הוא לקוות שגם הם יפתרו הכל בעצמם ולא יכבסו את הכביסה המלוכלת שלהם בחוץ בצורה שאולי תפגע בעולל. עכשיו רק חסר לראות את ארי מתפקדת כאמא חורגת.

וואלה! סלבס כמעט מתה ברכבת הרים אחרי שהחגורה לא נסגרה עלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully