וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אריאנה גרנדה הגישה בקשה לגירושים מבעלה

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 8:33

כוכבת הפופ והשחקנית אריאנה גרנדה שהסתבכה בסקנדל שכלל רומן עם גבר נשוי, הגיעשה בקשה לגירושים מבעלה דלטון גומז אחרי שנתיים של נישואים. וואלה! סלבס תודה, הבא בתור

אריאנה גרדנה ודולטון גומז. אינסטגרם, צילום מסך
אז ביי. אריאנה גרנדה ודלטון גומז/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הפופ והשחקנית אריאנה גרנדה הגישה בקשה לגירושים מבעלה דלטון גומז, אחרי שנתיים של נישואים. אתר TMZ. דיווח אמש (ב') שעורכת הדין של גרנדה לורה ווסר הייתה זו שהגישה את המסמכים לבית המשפט, תחת הסעיף הנדוש "פערים שאינם ניתנים לגישור".

גומז עצמו לא בזב זמן והגיש בקשה משלו. מקורבים לבני הזוג סיפרו לאתר ששני הצדדים מעוניינים לסיים את הסאגה במהרה, וגרנדה צפויה לתת לגרוש צ'ק נאה ולשים את מערכת היחסים מאחוריה. על פי המסמכים, בני הזוג נפרדו כבר בחודש פברואר, אבל למרות כל השמועות עשו את זה יפה: "היה אכפת להם זה מזו לאורך כל הדרך. זה לקח להם יותר מחצי שנה, כי הם רצו להגיע להסדר שיהיה מקובל על כל הצדדים".

באופן לא מאוד מקרי, המסמכים הרשמיים הוגשו שבוע אחר בלבד אחרי שהתברר כי גרנדה עברה לגור עם אית'ן סלייטר, שמשחק לצידה בסרט Wicked. בני הזוג הכירו במהלך העבודה המשותפת שלהם, אולם סלייטר היה נשוי ואב לתינוק קטן.

אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר. טוויטר, צילום מסך
אבל הוא ג'ינג'י/צילום מסך, טוויטר

סלייטר ומי שהייתה בת זוגו לילי ג'יי הביאו לעולם ילד בנובמבר של 2022. "אריאנה ודלטון נפרדו בפברואר, היא ואית'ן החלו לצאת לא מזמן. הוא נפרד מאישתו". סיפר מקורב למגזין People. אבל מהצד של לילי מגיע סיפור אחר לחלוטין. מקורב לג'יי חשף למגזין Page Six שהידיעה תפסה את לילי בהפתעה: "זה נורא, הם היו ביחד עוד מהתיכון. יש להם תינוק! היא הרוסה".

וואלה! סלבס יצאה פעם עם ג'ינג'י, אבל נפרדה ממנו אחרי הגשם הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully