וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרוניקה של קאמבק ידוע מראש: מה קרה בין אייל גולן לדניאל גרינברג?

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 11:42

בסוף השבוע האחרון גרינברג הודיעה באופן רשמי שחזרה לנהל זוגיות עם הזמיר, אחרי שהתגרשו והכפישו זה את זו בכל פורום אפשרי. איך סטוריז מלאי הכחשות וחופשות משותפות הפכו לאיחוד? וואלה! סלבס ציר זמן

ראש השנה הוא חג שמסמל לרוב התחלות חדשות, אבל אצל חלק מהאנשים הוא הפך לרוורס, חזרה לאחור, למוכר והידוע. זה מה שקרה לאייל גולן ודניאל גרינברג, שהודיעה בסוף השבוע האחרון שהם חזרו להיות ביחד.

גולשים ותיקים יודעים שהכתובת הייתה על הקיר ואם מישהו מבני הזוג חושב שוואלה! סלבס הופתעה, טעות מרה בידיהם. הכל התחיל בחודש מרץ האחרון, אז גולן הגיע למסיבת פורים כשהוא חמוש בפאה בלתי נשכחת. אורחים נוספים ששהו באירוע סיפרו שהוא היה צמוד לגרינברג לאורך כל הערב, וסרטונים שתיעדו את הפלא צצו כפטריות אחרי הגשם. בני הזוג לא התייחסו לראיות המפלילות והשאירו את וואלה! סלבס עם ניחושים ותהיות. קאמבק או הורים ששומרים על יחסים ממש טובים?

שבועות ספורים לאחר מכן, גרינברג עשתה סשן שאלות תשובות בסטוריז ונשאלה מדוע בחרה לפרק את התא המשפחתי. היא ענתה "רציתי שקט נפשי, רציתי שלילדים שלי תהיה אמא שמחה ורגועה". וול, לא רצתה מספיק כנראה כי כולנו יודעים איך הסיפור הזה נמשך.

הגולשות החדות של גרינברג לא עשו לה חיים קלים, והמשיכו לשאול אותה על הקרבה בינה ובין האקס גם בחודשי הקץ: "לאייל ולי יש המון חברים משותפים שצברנו במהלך השנים יחד",כתבה והוסיפה: "רוב החברות הטובות ביותר שלי הן הנשים של החברים הכי טובים שלו, מה שיוצר המון פעמים מפגשים חברתיים משותפים ולגמרי תורם לחברות בינינו ושכך ישאר".

והנה ברוך השם, כמו צמד חברים טובים, גרינברג וגולן העבירו את הקיץ האחרון בשלל חופשות משותפות. למרות תמונות שלא הותירו מקום לספק, השניים המשיכו להכחיש את הקאמבק כשהפעם היה זה אייל שהשיב לאומה המבולבלת: "בואו נעצור רגע ונפסיק עם הספקולציות. נסעתי לחופשה ביוון עם כמה זוגות חברים טובים ועם דניאל גרושתי המהממת. נסענו כחברים הכי טובים שיש, כהורים לשני ילדים מהממים, שרק טובתם לנגד עינינו. אני ודניאל בקשר מדהים ואנחנו לפני הכל חברים טובים, במידה ונחליט לחזור זה יקרה רק שנהיה בטוחים שאנחנו עושים את הדבר הנכון לנו ולשני המלאכים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כמובן, כי מי לא מצאה את עצמה בחופשה עם האקס שכללה מזמוזים בבריכה, לינה משותפת לכאורה וריקודים צמודים? זה קורה לוואלה! סלבס אחת לשבוע, אחרי צ'ייסר אחד יותר מדי. הגולשים, כך נראה, התחילו למאוס בריקוד המוזר של בני הזוג ובחרו במילים יותר קשות שכוונו לזמיר הלאומי.

"הלם שהוא חזר אליה אחרי הראיון ששפכה עליו", כתבה גולשת המומה שהצטרפה לעשרות אחרים שתהו איך גולן סלח לגרינברג ואילו אחרת תהתה: "תזכיר לנו מי זאת דנצ'ו? אההה זאת שליכלכה עלייך בטלויזיה. וואלה אייל יצאת לוזר. עד עכשיו הערצתי אותך אבל יצאת כלום ושום דבר סורי".

מי שלא הופתעו מהדיווחים על קאמבק הם מקורבים לבני הזוג, שדיברו עם וואלה! סלבס: "אייל תמיד אהב אותה. היא הייתה צריכה זמן אחרי הפרידה כדי להבין את זה".

רגע לפני החג, השניים יצאו לחופשה זוגית נוספת אולם אחריה לא היה טעם להכחשות: גרינברג הודתה שהיא וגולן חזרו להיות ביחד שמדובר ב"חיבור נשמות מחדש". נו, חבל שהנשמות לא התחברו לפני שהוא עשה קאבר לקעקוע המשותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully