וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתי שקט נפשי": דניאל גרינברג חושפת את סיבת הפרידה מאיל גולן

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 14:49

הדוגמנית ואושיית הרשת ערכה סשן שאלות-תשובות בחשבון האינסטגרם שלה, וסיפקה פרטים מעניינים במיוחד כמו כמה ילדים היא רוצה, האם הם יהיו מאותו אבא, למה פירקה את המשפחה שבנתה עם הזמר וגם- עם מי היא מתכוונת לרוץ למיליון? וואלה! סלבס שופכת את התה

דניאל גרינברג- סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
רוצים לשמוע עוד!/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג- סטורי. אינסטגרם, צילום מסך
שאלות בוערות/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ואושיית הרשת דניאל גרינברג והזמר איל גולן הודיעו על גירושים בסוף שנת 2021 אחרי שלוש שנות זוגיות, קצת פחות משנתיים נישואים ושני ילדים משותפים. הסיבות הרשמיות לפרידה לא נחשפו במלואן, אך נרמזו במספר הזדמנויות שונות, וכעת גרינברג זורקת רמזים נוספים לסיבה בגינה פירקו את המשפחה.

הדוגמנית ערכה בחשבון האינסטגרם שלה שאלות-תשובות עם העוקבות והעוקבים, במהלכן ענתה על כמה שאלות מעניינות במיוחד. במסגרת הסשן היא נשאלה מהם שלושת הדברים העיקריים שגרמו לה לפרק את המשפחה וענתה: "רציתי שקט נפשי. רציתי שלילדים שלי תהיה אמא שמחה ורגועה. רציתי לעצמי סביבה מנצחת".

בהמשך היא נשאלה כמה ילדים היא רוצה ("עוד שניים מינימום, עוד ארבעה מקסימום") וגם האם יפריע לה שהאחים של ילדיה מגולן, מיאל (2.5) ורון (1.5) לא יהיו מאותו האבא. לשאלה הזו ענתה: "לא וסביר להניח שזה יהיה המצב. אחים זה אחים". תשובה מעניינת במיוחד סיפקה גרינברג על השאלה עם מי היא הייתה הולכת ל"המירוץ למיליון", לה ענתה: "הפרטנר המושלם שלי למירוץ זה האקס שלי", השאלה רק למי מהאקסים שלה היא התכוונה.

כאמור, גרינברג וגולן התגרשו רשמית בדצמבר לפני כשנתיים. במסגרת הסכם הגירושין שלהם, נחשף כי גרינברג התחייבה שלא לספק פרטים מתוך מערכת היחסים לתקשורת ולא להשחיר את שמו של גולן. השניים נשארו במה שנראה כמו יחסים טובים ואף הציתו לא פעם שמועות על קאמבק לאחר שנראו צמודים בהזדמנויות שונות.

וואלה! סלבס שומרת על קשרים טובים על האקסים שלה, אך מוכנה לרוץ איתם רק אם מדובר בריצה לדוכן השווארמה הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully