וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג חוטפת אש מהעוקבים: "את מספיקה בכלל להיות אמא?"

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 12:54

בת הזוג של הזמר שהפכה ממזמן לאושיית רשת בפני עצמה נמצאת (שוב) תחת מתקפה, אחרי שמצאה את עצמה בעוד מריבת אינסטגרם מול העוקבים שלה, שממש לא מיהרו לפרגן על החופשות הרבות שהיא עושה לאחרונה. וואלה! סלבס נשרפת

דניאל גרינברג עונה/מעריב

אם קבלת ביקורת ומענה אליה היה ספורט אולימפי, אין ספק שדניאל גרינברג הייתה כנראה אחת מהספורטאיות המצטיינות של הענף. בערך אחת לשבוע סופגת גרינברג תגובות זועמות של העוקבים, שנראה לפעמים שהם לא באמת צריכים סיבה כדי לזרוק קצת רעל דרך המקלדת.

אחרי שחטפה ביקורת על המראה שלה ולאחר מכן על הקאמבק שלה ושל אייל גולן, כעת היא מתמודדת עם אחת מהביקורות האהובות על עם ישראל בהגיעו לשפוט סלב או כל דמות ציבורת ממין נקבה- האימהות שלה.

גרינברג החתימה לאחרונה לא מעט את הדרכון כשדילגה לה מחופשה לחופשה. אחרי שבילתה עם גולן וחברים נוספים בחופשה במיקונוס, היא טסה עם חברותיה לאמסטרדם וממש לאחרונה טסה שוב עם הזמר לחופשה משותפת. החגיגה לא הסתיימה כאן, וביומיים האחרונים היא נסעה לחופשה נוספת עם חברות בדרום הארץ. מה רע, אתם שואלים? מתברר שמבחינת העוקבים לא מעט. גרינברג העלתה פוסט עם תמונות מהחופשה הדרומית בתוספת הכיתוב: "אמא בטעינה", ומכאן, כמו שאומרים, המצב הסלים.

העוקבים של הכוכבת ממש לא חסכו בדעתם על חברת מועדון הנוסע המתמיד, ותקפו אותה בתגובות לפוסט: "את כל הזמן מטעינה נשמה את מספיקה להיות מתישהו אימא?" כתבה אחת מהן ועוקבת נוספת הגיבה: "אמא בטעינה עלק, את לא רואה את הילדים שלך בכלל. מדלגת מחופשה לחופשה. בטעינה פחחח". בתגובה נוספת נכתב: "תקפצי מחופשה קצת לילדים שלך" ועוד עוקב כתב: "ילדים גדלים אצל סבא. לא יפה לנצל".

גרינברג, כהרגלה, לא נשארה חייבת והעלתה בתגובה סטורי בו ענתה לכל המבקרים: "איך זה שורף... אל דאגה, אני מספיקה להיות אמא ואפילו נהדרת!!! הילדים שלי מקבלים ממני את מלוא תשומת הלב, האהבה והחינוך. זה שאני לא אמא שכובלת את עצמה לבית ולגידול ילדים מצאת החמה ועד צאת הנשמה לא אומר שאני לא אמא", כתבה והוסיפה: "בכל פעם שאני נוסעת הילדים משחררים עם חיוך ועטופים בים של אהבה ואני לא דואגת אפילו לא לרגע", והוסיפה עקיצה: "תכף עוד חופשת טעינה, הפעם ליעד מטורף ולמעל שבוע. שימו פלסטר כי זה ממש ישרוף".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דניאל גרינברג מגיבה לביקורת העוקבים על החופשות שלה. אינסטגרם, צילום מסך
התחלנו/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג מגיבה לביקורת על החופשות שלה. אינסטגרם, צילום מסך
פיס אנד לאב/צילום מסך, אינסטגרם

גרינברג לא עצרה כאן, והעלתה סטורי נוסף: "מוקדש באהבה גדולה לכל אותן הנשים שלא רואות עוצמה באחוות נשים ושלא יודעות מה המשמעות של המשפט הכל כך חזק 'אישה לאישה מלכה'. אין לכן מושג כמה כוח וחוזק מקבלים כשמעצימים אישה אחרת ובכללי כל אדם. אני אוהבת אתכן, גם את אלה שפחות מעצימות ושולחת לכן את האור הכי גדול שבעולם". כי אין כמו קצת פאסיב- אגרסיב טוב כשעונים על ביקורת.

וואלה! סלבס חולמת להתקבל למועדון הנוסע המתמיד רק כדי להנות מהבופה בטרקלין של שדה התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully