וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי והפאוור קאפל: מצעד האירועים הכי משמחים של השנה

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 9:04

רגע לפני שעבדתכן הנאמנה תפתח לה דף חדש ונקי אותו תמלא בהשחרות מחודשות, וואלה! סלבס צריכה רגע להיזכר מחדש באותם רגעים משמחים שפקדו את השנה שחלפה לה. קבלו את האירועים שהעלו לנו חיוך על הפנים

מה הכי שימח את וואלה! סלבס?

סתיו קצין האח הגדול/יח"צ רשת 13

כמיטב המסורת גם השנה וואלה! סלבס פותחת את פנקס ההשחרות המפורסם שלה במטרה להגיע נקייה וטהורה לקראת שנת ההשחרות הבאה שתבוא עליה לטובה. השנה היא בחרה במצעד שלא מתכתב בהכרח עם הנשמה השחורה שלה, אבל הצליחו לגרום לה לרגע קטן של אושר. אל תדאגו, הוא כבר חלף.

סנדי ודני התאחדו

יהודה לוי דנה פרידר. אינסטגרם, צילום מסך
יהודה לוי דנה פרידר/צילום מסך, אינסטגרם

לפתיחת המצעד החלטנו לבחור בברגע בו יהודה לוי ודנה פרידר השיקו באופן רשמי את הזוגיות שלהם, ומאז וואלה! סלבס לא רגועה. גם כי היא מאחלת להם סוף טוב ומאושר, אבל בעיקר מעצם היותם שני אנשים יפים בצורה לא סבירה.

השמועות אודות מערכת היחסים בין השניים החלו לצוץ עוד בחודש מרץ האחרון, אבל השניים הקפידו לא להיראות יחד בציבור ונמנעו מהגעה משותפת לאירועים מתוקשרים. אחרי שלקח לעצמו זמן להבשיל, לוי הסיר את הספקות של כולם כשהעלה תמונה והוסיף את הכיתוב "מצאתי את האהבה שלי בפורטופינו".

פרידר ולוי נכוו בעבר ממערכות יחסים, אבל כנראה שהקלישאה נכונה והם הבינו שזה הדבר האמיתי. "זה מרגיש טוב, מרגש. זו התחלה", אמרה השחקנית והדוגמנית, על המעבר לדירה משותפת עם לוי האם כבר יש מחשבות על חתונה? וול, לוואלה! סלבס יש. על הבופה, אלא מה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הגיע הזמן: הסלבס מרימים ראש ומביעים דעה

רן דנקר בהפגנה נגד ההפיכה המשטרית, 24 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רן דנקר בהפגנה נגד ההפיכה המשטרית, 24 ביולי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שאי אפשר לדבר על השנה הנוכחית בלי להתייחס לשינויים המסעירים שהמדינה חוותה. אמרנו מסעירים? התכוונו למפחידים, על רקע ההפיכה המשפטית.

בחודש יולי האחרון מליאת הכנסת אישרה סופית בקריאה שנייה ושלישית את החוק לביטול עילת הסבירות. כשכל חברי האופוזיציה נטשו את המליאה במחאה, הסלבס בביצה המקומית החליטו להביע עמדתם. השחקנית נלי תגר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי מהמחאה וכתבה: "גיבורי ישראל במאבק על ישראל שלנו". אליה הצטרפה גם בר רפאלי שפרסמה: "אחרון שיוצא שיכבה את האור. אה סליחה, כבר חשוך כאן". רותם סלע פרסמה תמונה בה נראים שוטרים אוחזים באלימות במפגין נגד החקיקה וכתבה: "ימים עצובים ששוברים לי את הלב. המדינה האהובה שלנו קרועה, שסועה ומדממת. עצרו את הטירוף, שבו להידברות!".

הכוכבת הבלתי מעורערת של התקופה היא דורין אטיאס, שתקפה את עולם המשפיענים ויוצרי התוכן שמתעסקים בקוד קופון במקום להתעסק בחיים האמיתיים ומה שקורה בחוץ. בלוגרית האוכל דניאל עמית, שהייתה בזמנו כנראה אחד מהטריגרים למתקפה החריפה של אטיאס, עלתה למתקפה בעצמה וקראה לחברה להתחיל להביע עמדה. עמית, שיתפה במרץ תוכן כנגד ההפיכה המשטרית וגם שיתפה רגעים מתוך ההפגנה עצמה. ברגע בו ענתה על שאלה ששאלה אחת העוקבות על מה היא חושבת לגבי אנשים עם חשיפה גבוהה שמתעלמים מהמצב, הבלוגרית החליטה לכתוב: "להיות בן אדם בפרופיל גבוהה ולהביע דעה, תשמעו, יש בזה מן הפחד. להתחיל לקבל תגובות מאלפי עוקבים, קללות, בלאגנים. אני עדיין בוחרת לעשות את זה כי אני חושבת שזה חשוב ושאני באמת לא רק 'קוד קופון לחור של התחת'".

הביאו את הסתיו. אה רגע, היא כבר כאן

ליאל קוצרי נגד סתיו קצין - האח הגדול 2023/tiktok.com/@bigibrotheril

בחרתם לעשות תואר לתקשורת? ברכות על בזבוז הכסף המשווע, כי שם לא ילמדו אתכם על התופעה ששמה סתיו קצין, שהגיחה לבית המצולם ביותר במדינה כמו רוח סערה. כמעט בכל עונה של "האח הגדול" יש דמות אחת בולטת במיוחד, שמושכת את תשומת לבם לא רק של אנשי ההפקה, אלא בעיקר של הצופים, מה שיוצר לא מעט ויכוחים וסערות ברשת. העונה הנוכחית זכתה ללא מעט ביקורת בעקבות אותה דמות מסחררת, אך אי אפשר להתעלם מכך שמדובר בדיירת הצבעונית ביותר בבית, שהצליחה לשגע את הדיירים, הצופים, ואולי גם את ההפקה עצמה.

רגע לפני שסתיו נכנסה לבית, היא העניקה לוואלה! סלבס ראיון קצר בו סיפרה על המראה שלה והתגובות שהיא מקבלת. היא שיקרה תחילה לדיירים שהיא רווקה בת 23, אבל אחרי זמן קצר כבר חשפה את האמת שהיא בת 33, גרושה ואם לשניים. מאז היא הספיקה לחולל לא מעט עניין, כשהיא רבה עם רוב דיירי הבית, פילגה בין הצופים והצופות לאוהדים שרופים או סולדים גמורים ובעיקר הביאה דמות גרוטסקית שהייתה שמורה רק לתכניות ריאליטי אמריקאיות עד כה. וולקאם!

שירי קופפרברג הוכיחה לנו שאין צורך בגברים

שירי קופפרברג. אינסטגרם/ tulagashri, צילום מסך
שירי קופפרברג/צילום מסך, אינסטגרם/ tulagashri

אומרים שכל הדברים הטובים מגיעים בזמנם וגם במקרה של כוכבת חתונה ממבט ראשון, שירי קופפרברג, זה לגמרי נכון. במהלך השנה הגיעה לאוזנה של וואלה! סלבס בשורה משמחת אותה היא שמרה בסוד, עד שקופפרברג בת ה-40 חשפה כי היא מצפה לילד ראשון.

למרות שהזוגיות הסבוכה שלה ושל לירן לוי, אותו הכירה בתכנית, לא צלחה לבסוף, ואחרי מרחק מאור הזרקורים, שירי סיפרה כי חיפשה זוגיות וכשלא מצאה החליטה בכל זאת להגשים את חלומה ולהפוך לאם. מי צריך גברים? פיצ'ר מיותר לחלוטין.

שחף וטליה מצאו אהבה במקום חסר תקווה

שחף רז טליה עובדיה. ניר פקין
שחף רז טליה עובדיה/ניר פקין

אי אפשר לחתום את המצעד הזה בלי הזוג המלכותי שהכיר בבית הכי טריגרי בארץ, טליה עובדיה ושחף רז. מערכת היחסים של בוגרי האח הגדול נרקמה ממש לעיני המצלמות והשניים הכירו בעונה הקודמת של התכנית. עובדיה יצאה בתור המנצחת הגדולה, אבל היא לא קטפה רק צ'ק אלא גם זיווג.

מערכת היחסים התהדקה והם עברו לגור ביחד כחודש וחצי אחרי שעזבו את בית האח הגדול. בראיונות שהעניקו בעבר, השניים לא הסתירו את העובדה שחתונה זה הכיוון אליו הם הולכים והביעו רצון להקים משפחה. אחרי שנה של מערכת יחסים מתוקשרת, רז מצא זמן ושלף טבעת במהלך חופשה. את הבשורה המשמחת הזוג העדיף לשמור בסוד, אבל אחרי כמה ימים הגיעה העת לחגיגות והשניים הרימו מסיבת אירוסין גרנדיוזית שהפכה לאירוע ההולסומי של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully