וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי נשבר - עצרו את הטירוף": הסלבס מגיבים לביטול עילת הסבירות

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 19:39

חוק ביטול עילת הסבירות שעבר היום בכנסת עורר כצפוי סערה גדולה, ולא מעט סלבס מקומיים החליטו להביע את דעתם ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס דמוקטית

רותם סלע, 24 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
״ימים עצובים ששוברים לי את הלב״. רותם סלע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר שמליאת הכנסת אישרה היום (שני) סופית בקריאה שנייה ושלישית את החוק לביטול עילת הסבירות וזאת כשכל חברי האופוזיציה נטשו את המליאה במחאה, הסלבס בביצה המקומית החליטו להביע עמדתם. מדובר בחוק הראשון שעובר במסגרת ההפיכה המשטרית שמקדמת הממשלה, והוא עבר בתום יותר מחצי שנה של מחאה נרחבת ועימותים פוליטיים קשים בין הצדדים.

נלי תגר פרסמה סטורי מהמחאה וכתבה: "גיבורי ישראל במאבק על ישראל שלנו". בר רפאלי פרסמה גם היא: "אחרון שיוצא שיכבה את האור. אה סליחה, כבר חשוך כאן". רותם סלע פרסמה תמונה בה נראים שוטרים אוחזים באלימות במפגין נגד החקיקה וכתבה: "ימים עצובים ששוברים לי את הלב. המדינה האהובה שלנו קרועה, שסועה ומדממת. עצרו את הטירוף, שבו להידברות!".

נלי תגר, 24 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נלי תגר תיעוד מההפגנה נגד ההפיכה המשטרית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם נסרין קדרי פרסמה בסטורי: "אלוהים איזה ימים קשים עוברים עלינו. הלב שלי נשבר - עצרו את הטירוף! שבו לדבר, המדינה קרועה, שסועה ומדממת. אין לנו לאן ללכת. כולם צריכים לדרוש לעצור מיד ולדבר!".

גורי אלפי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו: "ברכות. ניצחתם. אתם הריבון. המושל. העליון. אופטימוס פריים. אף אחד לא יכול לערער על ההחלטות שלכם. נגמר. העוול ההיסטורי תוקן. האליטות הצטמקו או הוחלפו והכבוד חזר. המומנטום אצלכם. עכשיו רק אתם תחליטו ולא אף אחד אחר. אז...מה עכשיו? מה התוכנית? תגלו לנו? זה סוד? אנחנו בחדר בריחה? הסתרתם את החסמים כדי לממש בסוף משהו... מה זה? אפשר לגלות עכשיו?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יעל אלקנה, 24 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סטורי של יעל אלקנה לאחר שהחוק עבר במליאת הכנסת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לירן כוהנר כתבה: "לא משנה איך אתם חווים את היום הזה, יש דבר אחד שאני לא מצליחה להתעלם ממנו (וכבר כתבתי ומחקתי סטורי אחד כי גדול עליי התגובות הכועסות). ככה לא מנהיגים עם לשלום אחווה ורעות. ככה מובילים לקרע עמוק שכבר הפך לתהום ומלחמת אחים. לשנאה גדולה שמגיעה עד לתוך הבתים שלנו. אתם יודעים כמה חברים שאני מכירה החליטו לנתק קשר עם חבר אחר בגלל מה שקורה? בגלל השנאה והזלזול אחד בשניה? במקום לנסות לפשר. להכיל את הצד שכואב ולתת לו מקום - הוא עשה בדיוק ההפך. המנדטים כאן הם לא התשובה שאני מחפשת יש פה עניין בסיסי אחר בעיני - להנהיג לשלום ולשקט. לא למחלמה ברחובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully