וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורין אטיאס: "משפיעניות בתחת שלי, רוכלות בשוק"

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 11:18

האישה הכי כנה בתעשיית הבידור יצאה נגד תרבות המשפיעניות, ולא היססה להשתמש במילים חריפות נגד התופעה: "אפס אחריות לאנשים". וואלה! סלבס בסטה

כבר כמה ימים שקרב המשפיעניות תופס כותרות ועכשיו נראה שהוא קיבל תגובה ממקום לא צפוי. דורין אטיאס, אחת הנשים הכנות והחריפות ביותר בתעשייה התארחה בפודקאסט "הפודיום", ולא חסכה במילים על תרבות קודי הקופון.

"היום קורים דברים גדולים בעולם: הפיכה משטרתית, בעיות בניה בתל אביב, מערכות יחסים בין אנשים, לדבר אמת, לבוא נקי. זו השפעה. את קוראת לעצמך משפיענית? איפה אתן בזמן אמת, חוץ מלזיין לאנשים את הארנק?

רק קודי קופון, אתן מוכרניות זולות. אפס אחריות כלפי אנשים שחושבים שהם צריכים קרם לחור של התחת ב-700 שקל. כל הסיפור הזה, הן מעזות לקרוא לעצמן בשמות מפוצצים. איפה אתן כשצריכים אתכן? יש לנו אחריות כלפי העתיד של הילדים שלנו".

אטיאס המשיכה ואמרה "אל תקראי לעצמך משפיענית, את סוחרת בשוק. כל אחת שילדה נהייתה מומחית לילדים. כל אחת שמבשלת נהייתה מומחית להקרמת צ'יזבורגר. אין יותר מומחים, יש זילות, מי שמומחה הוא טמבל".

המילים החריפות הגיעו בעקבות ריב המשפיעניות הגדול, שהתחיל כשדניאל עמית יצאה נגד מעיין אדם. היא מיהרה להגיב, ושלשום בערב (ג') הבסטי לשעבר יצאה גם היא נגדה, וטענה שהיא עושה מניפולציות על העוקבות שלה.

וואלה! סלבס מכינה קוד קופון לפופקורן ויושבת לנשנש מול הריב הכי יפה בתולדות האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully