וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל עמית: "להיות בן אדם בפרופיל גבוה ולהביע דעה זה מפחיד"

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 10:32

יוצרת התוכן שלוקחת חלק בהפגנות נגד המהפכה המשפטית בשבועות האחרונים יוצאת נגד חבריה המשפיענים: "המדינה בלהבות והם מצלמים את הקפה והאימונים שלהם". וואלה! סלבס קוד קופון

3הסטורי של דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
לחור של התחת/צילום מסך, אינסטגרם
2הסטורי של דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
לא להתפוצץ/צילום מסך, אינסטגרם

בפברואר האחרון תקפה דורין אטיאס את עולם המשפיענים ויוצרי התוכן שמתעסקים במכירות ושיווק קוד קופון במקום להתעסק בחיים האמיתיים ומה שקורה בחוץ. אטיאס לא לגמרי טעתה, בימים בהם הכל סוער, עדיין יש יוצרי תוכן שפותרים את עצמם מלהביע עמדה בתירוץ של "אני לא מבין בפוליטיקה", על אף שזה ממש לא עניין של פוליטיקה, אלא פשוט של החיים.

דניאל עמית, בלוגרית האוכל שהייתה בזמנו כנראה אחד מהטריגרים למתקפה החריפה של אטיאס, עלתה אתמול (ש') למתקפה בעצמה וקראה לחברה להתחיל להביע עמדה. עמית, שבשבועות האחרונים משתפת במרץ תוכן כנגד המהפכה המשפטית וגם יוצאת להפגנות (כולל לזו בו נעצר חברה הטוב, אביב גפן), ענתה אתמול בסטורי שלה על שאלה ששאלה אחת העוקבות על מה היא חושבת לגבי אנשים עם חשיפה גבוהה שמתעלמים מהמצב וכתבה: "להיות בן אדם בפרופיל גבוהה ולהביע דעה, תשמעו, יש בזה מין הפחד. להתחיל לקבל תגובות מאלפי עוקבים, קללות, בלאגנים. אני עדיין בוחרת לעשות את זה כי אני חושבת שזה חשוב ושאני באמת לא רק 'קוד קופון לחור של התחת'".

1הסטורי של דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
חיים איזה ישן/צילום מסך, אינסטגרם

המשפיענית המשיכה והביעה דעתה על אלו שנכנעים לפחד מהתגובות ובוחרים לשתוק: "יש לא להביע דיעה ויש להתעלם!!! המדינה בלהבות, הרחובות זועמים ואנשים בלי טיפת התייחסות מצלמים לי את הקפה והאימונים שלהם. תגידו אתם גזורים?! אתם לא חיים כאן?! לא תתנו איזה שהיא התייחסות? אפילו ניטרלית אם אין ברירה" והמשיכה: "אם תסתכלו בסטורי שלהם תחשבו שהכל נצנצים ופרחים בזמן שהמדינה בוערת. זה הזוי".

גם קרן שחם הגיבה על שאלה דומה והסבירה למה היא הפסיקה להביע את דעתה לאחרונה: "נראה לי מנותק לגמרי לא לדבר על מה שקורה במדינה. ומצד שני, לגמרי מבינה את מי שבוחר לא להתעסק בזה. הרשת מלאה במטרילים שרק מחכים שמישהו יאמר דעה שאולי טיפה מנוגדת לשלהם כדי לתקוף ולקלל", והמשיכה לתאר את החוויה שכל משפיען שמביע דעתו נאלץ להתמודד איתה: "אם אתם לא קמים בבוקר ומתמודדים עם 500 הודעות בדיירקט אין לכם זכות להעביר ביקורת. אם הייתה פה בארץ רמת שיח נורמלית אולי לכולם היה יותר קל לשתף את דעתם, אבל איבדנו את זה לגמרי".

וואלה! סלבס תמיד מוכנה להביע את עמדה על חשיבות אכילת פחמימה כחלק מכל ארוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully