וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל עמית תוקפת: "רמת האלימות של המשטרה חולנית!"

11.7.2023 / 22:03

אושיית הרשת שהייתה לצד חברה הטוב, הזמר אביב גפן, בעת שנעצר, העלתה סרטון לאינסטגרם בו סיפרה על המקרה ותקפה את המשטרה שהתנהגה באלימות מופרזת, לדבריה. וואלה! סלבס משובשת

דניאל עמית מספרת על המעצר של אביב גפן ותוקפת את המשטרה/צילום מסך: אינסטגרם

יום ההפגנות הסוער שנערך היום הלהיט את הרוחות ברחבי הארץ, והוציא מאות אלפים להפגין ברחבי במוקדים השונים. בין המוחים שיצאו להפגין היו גם לא מעט כוכבים ומשפיעני רשת, ובהם גם הזמר אביב גפן, שאף נעצר בהפגנה שנערכה ברחוב קפלן בתל אביב.

אושיית הרשת דניאל עמית, חברתו הטובה של הזמר, הייתה לצדו בהפגנות ובעת שנעצר. היא העלתה היום (ג') סטורי בחשבון האינסטגרם שלה ובו סיפרה בסערה על המקרה, ולא חסכה בביקורת על המשטרה: "רמת האלימות של המשטרה זה משהו שלא פגשתי הרבה זמן. ראיתי את זה עכשיו בעיינים שלי. אני עמדתי ליד אביב כשהוא נעצר. אנחנו עמדנו בצד ולא עשינו כלום ושום דבר. בא שוטר, דחף אותנו, העיף אחד אחד בהכי אלימות בעולם. פתאום עצרו את אביב, הוא לא עשה כלום ושום דבר".

"לא רק שבא שוטר ודחף אותנו, אחרי שהם קלטו את אביב הם פשוט התנפלו עליו חמישה שוטרים כאילו איזה עבריין הוא, הוא לא עשה כלום. אני עמדתי לידו! הייתה לידי זקנה שדחפו גם אותה. הגנתי עליה בגופי", המשיכה ותקפה: "לא אכפת להם זקנים, מבוגרים. אנשים שם נפלו אחד על השני סתם כי השוטרים החליטו בבת אחת לדחוף את כולם. וצעקות, ומחפשים סתם לריב, משהו אגרסיבי. כל מה שאתם רואים בטלוויזיה זה אמיתי וזה קורה וזה חמור והזייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully